Mobilne EVSE 11kW z wymiennymi końcówkami jakie polecacie?

solik

Pionier e-mobilności
To przeciwne, niż gdzieś tutaj przeczytałem, że to HABU dawane przez koreańskich dealerów jest tylko na siłę i na gniazdko 230V się nie nadaje, trzeba sprzedać. Więc jest 1:1...

Habu SE w KIA ma adapter na jedna faze czy tam 230V, to zwykla przejsciowka, w mobilnym Zencarze 11kW tez taka mam
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Nie pytałem czy jest lepiej, tylko próbuję zrozumieć, co dla Ciebie jest przejściówką w przypadku EVSE.
Wszystko co powoduje, że evse bez niej również będzie działać, tyle że podłączone do innego gniazda standardową wtyczką.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Dla mnie i jedna i druga "ładowarka" ma wymienne przejściówki/końcówki.
Na tej samej zasadzie każda może mieć, gdy zastosujesz przejściówkę.
Ale to nie jest wymienna końcówka (czyli coś w stylu juice booster), tylko właśnie zwykła przejściówka, pasująca do każdego evse z wtyczką siłową.
 

umcus

Pionier e-mobilności
Na tej samej zasadzie każda może mieć, gdy zastosujesz przejściówkę.
Ale to nie jest wymienna końcówka (czyli coś w stylu juice booster), tylko właśnie zwykła przejściówka, pasująca do każdego evse z wtyczką siłową.
Ok, czyli w moim jest wymienna końcówka. Dobra, offtop do zamknięcia ;)
 

p0li

Pionier e-mobilności
Macie inne propozycje? Czy np. da się dopłacić 400 zł i mieć lepszą jakość? Czy w ogóle są takie lepszych producentów? Wiem, że KIA daje HABU za 2.5 k zł w gratisie, ale tam nie ma wymiennych końcówek (?)
tego z linku nie znam, ale z przetestowanych polecam khons-a i juice boostera (ew. universal charger)
Z jednej strony pewnie nigdy tego nie użyję, więc im mniej zapłacę tym lepiej (traktuję to jako "koło zapasowe"). Z drugiej strony to coś, co można kupić raz na całe życie (bo nie jest przywiązane do samochodu).
no i wlasnie tym sie kierujac (kupic raz a porzadnie) kupilem universal charger (brandowana przez stelantis wersja juice booster)
sa rozne wersje, 11 i 22kW, z BT albo bez, starsze (wieksze) nowsze (mniejsze)
wszystkie maja wymienne koncowki po stronie zrodla, mozesz kupic z jedna koncowka a reszte dokompletowac wg potrzeb, jest tez przedluzacz 10m jako przejsciowka (nie spotkalem sie z inna EVSE z takim rozwiazaniem) - jest tez koncowka typ 2, wiec jak twoje auto nie ma ograniczenia pradu ladowania mozesz polaczyc sie takim EVSE do slupka i na nim ograniczyc prad ladowania
ma jeszcze mozliwosc przestawienia sie na prace z norweska instalacja elektryczna (inaczej uziemiona)

wiec jest to na prawde universal charger.

jak dobrze poszukasz to trafisz cos w okolicach 400-500€
 
Top