Mocno słaby wynik EQS w teście łosia

cooler

Pionier e-mobilności
Dla przypomnienia: Tesla Model 3 całkowicie udany test przy 83km/h, z jednym uderzonym słupkiem 86km/h.
Jak dla mnie to przepaść i dowód na to że dominacja niemieckiej trójki jeżeli chodzi o zawieszenie, bezpieczeństwo oraz sportowe emocje się skończyła.
Ale z drugiej strony: Ford Mustang mach-e ze swoimi sportowymi genami całkiem oblał ten test :( Więc Mercedes wypadł przynajmniej OK.
 
Last edited:

ELuk

Pionier e-mobilności
Tu nie jest problem w zawieszeniu.
Jeździłem tym autem, to jest problem w zespole napędowo-bateryjnym, a konkretnie w jego masie. To auto jest po prostu za ciężkie i to jest przyczyna wszystkich problemów.
Zawieszenie jakie by nie było nie da rady z taką masą.
Niestety ale to pokazuje że problem jest poważniejszy dla tzw „niemieckiej trójki”
 

JareG

Pionier e-mobilności
Tu nie jest problem w zawieszeniu.
Trochę może być. W EQV miałem wrażenie, jakby amory były za słabe, za miękkie..
Jeździłem tym autem, to jest problem w zespole napędowo-bateryjnym, a konkretnie w jego masie. To auto jest po prostu za ciężkie i to jest przyczyna wszystkich problemów.
W EQV silnik o parametrach gorszych niż w moim oczojebie jest na oko ze 2x większy (no i pewnie tyle cięższy) - cała komora silnika jest wypełniona (a duża przecież jest), w e-Soul'u jest mniejsza komora, i sporo tam pustego miejsca.
IMO Mercedes musi jeszcze sporo nadrobić w stosunku do osiągnięć silnikowo-bateryjnych koreańczyków, nie mówiąc o Tesli. Ale myślałem, że EQS - skoro to nie jest konwers jak EQV - to coś nowego i znacznie posuniętego technologicznie zaproponuje..

Pozdrawiam
 

Attachments

  • EQV300-6_(1280_x_1024).jpg
    EQV300-6_(1280_x_1024).jpg
    176,8 KB · Liczba wyświetleń: 27

cooler

Pionier e-mobilności
Mam zaproszenie na jazdę do Merca, może będzie szansa na jakieś odczucia z pierwszej ręki i bezpośrednie odniesienie do Tesli. Co prawda moja słabość do ich samochodów minęła kiedy zmienili styl na taki festyniarski, zwłaszcza środek mnie odrzuca, ale dam szansę wrażeniom z jazdy.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Dla mnie luksusowy ale inaczej ponton. A właściwie, to jakby mahoniową trumną z falbankami łowić ryby. Koniecznie w cylindrze.
To nie złośliwość ale nie mialem poczucia, ze jadę awangaardą a raczej że to odpicowana staromodna limuzyna. Ledy kolorowe to mają być atrakcjq? Może, ale przegieli.
Nie nadaje sie na moje auto codzienne.
Nie hejtuje, bo chce a nie moge, tylko raczej lekko krytykuję , bo odjechalem z Salonu bez późniejszego przeglądania finansów i szczególnego nadskakiwania żonie.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Dla mnie luksusowy ale inaczej ponton. A właściwie, to jakby mahoniową trumną z falbankami łowić ryby. Koniecznie w cylindrze.
To nie złośliwość ale nie mialem poczucia, ze jadę awangaardą a raczej że to odpicowana staromodna limuzyna. Ledy kolorowe to mają być atrakcjq? Może, ale przegieli.
Nie nadaje sie na moje auto codzienne.
Nie hejtuje, bo chce a nie moge, tylko raczej lekko krytykuję , bo odjechalem z Salonu bez późniejszego przeglądania finansów i szczególnego nadskakiwania żonie.
Pewnie większość posiadaczy Tesli z tego forum jakby się spięła to ich stać kupić EQS, już nie mówiąc o jakimś wynajmie czy leasingu. Można więc powiedzieć że jesteśmy obiektywni. Ja jednak wspieram swoimi pieniędzmi nowe podejście i kogoś kto wreszcie ruszył ten zatęchły świat motoryzacji w nowym, moim zdaniem lepszym kierunku. A że trójca goni (choć bez przekonania)? Tym lepiej dla rynku.
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Też czekam na samochod w cenie obecnego lidera.. Wiem, ze osiągi muszą być sportowe i tu pewnie szybko inni doszlusują. Ale reszta?
Polubiłem zmienność ( la donna mobile), prostotę obsługi, brak zawracania tyłka przeglądami... Itd
A tu klapa maski "zaspawana", kasa za przeglądy, a internet : "to se Pan wykupi". Pomijam 700 tyś i to nie koniec!
Jest to dobre auto dla pewnej grupy ludzi, nie daje radości ale może dać tzw prestiż
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Też czekam na samochod w cenie obecnego lidera.. Wiem, ze osiągi muszą być sportowe i tu pewnie szybko inni doszlusują. Ale reszta?
Polubiłem zmienność ( la donna mobile), prostotę obsługi, brak zawracania tyłka przeglądami... Itd
A tu klapa maski "zaspawana", kasa za przeglądy, a internet : "to se Pan wykupi". Pomijam 700 tyś i to nie koniec!
Jest to dobre auto dla pewnej grupy ludzi, nie daje radości ale może dać tzw prestiż
Wygląda zacnie... niektórym już tylko to wystarczy :)
 

cooler

Pionier e-mobilności
Też czekam na samochod w cenie obecnego lidera.. Wiem, ze osiągi muszą być sportowe i tu pewnie szybko inni doszlusują. Ale reszta?
Polubiłem zmienność ( la donna mobile), prostotę obsługi, brak zawracania tyłka przeglądami... Itd
A tu klapa maski "zaspawana", kasa za przeglądy, a internet : "to se Pan wykupi". Pomijam 700 tyś i to nie koniec!
Jest to dobre auto dla pewnej grupy ludzi, nie daje radości ale może dać tzw prestiż
O kurcze, sprawdziłem i jestem w szoku - rzeczywiście maska zaspawana! Żadnego frunka i pokazu że nie ma silnika i że to jest nowe podejście... Żenada...
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Dla mnie luksusowy ale inaczej ponton. A właściwie, to jakby mahoniową trumną z falbankami łowić ryby. Koniecznie w cylindrze.
To nie złośliwość ale nie mialem poczucia, ze jadę awangaardą a raczej że to odpicowana staromodna limuzyna. Ledy kolorowe to mają być atrakcjq? Może, ale przegieli.
Nie nadaje sie na moje auto codzienne.
Nie hejtuje, bo chce a nie moge, tylko raczej lekko krytykuję , bo odjechalem z Salonu bez późniejszego przeglądania finansów i szczególnego nadskakiwania żonie.
Pamietac trzeba ze MB duzo sie sprzedaje w Azji,
Chinczycy uwielbiaja ledy i takie badziewie.
 
Top