model 2022 ëC4 ze zwiększonym zasięgiem

p0li

Pionier e-mobilności

Cav

Pionier e-mobilności
Dobrze że już do nich dotarło to nadmierne zużycie prądu.
Auto z baterią (i zasięgiem) jak Leaf (40), wycenione jak Niro z dużą baterią, a palące jak ev6....
 

p0li

Pionier e-mobilności
Dobrze że już do nich dotarło to nadmierne zużycie prądu.
Auto z baterią (i zasięgiem) jak Leaf (40), wycenione jak Niro z dużą baterią, a palące jak ev6....

nie pisz takich bzdur bo jeszcze ktos uwierzy:

dane ze strony producentow:
LEAF: - bateria (brutto) 40kWh, - zasięg do 270km, zużycie kombinowane 18,6-16,6 kWh/100km
eC4: - bateria (brutto) 50kWh, zasięg do 350km, zużycie kombinowane 15,6-15,3 kWh/100km
EV6: - bateria (brutto) 77,4 kWh, zasieg do 484 km, zużycie kombinowane 18,0 - 22,7 kWh/100km
 

p0li

Pionier e-mobilności
No właśnie - a ja mam empiryczne, z własnego porównania.

no tak...
olać testy producenta czy niezależnych portali

cav się przejechał 3km i wydał opinie.....
 

vwir

Pionier e-mobilności
Odnośnie niezależnych testów:

O ile zużycie istotnie blisko EV6, o tyle zasięg jednak 10% większy niż leaf. No i najbardziej to Cav pojechał z ceną w stosunku do Niro. Niro startuje od 174tys, natomiast C4 od 137tys.
 

solik

Pionier e-mobilności
Ale niro 39kwh startuje nie od 174 tys

ja mam teraz eC4 na testy i srednia z 8100km to 15,5kwh ale start byl jak bylo cieplo, przy dobowej 5-7*C jest to juz 17,5kwh

w kazdym razie auto ma potencjal i z PSA najbardziej mi przypadlo do gustu, jest tez najwieksze jednak zuzycie w trasie do poprawy bo wieksze i mocniejsze auta zuzywaja mniej
 

Cav

Pionier e-mobilności
Odnośnie niezależnych testów:

O ile zużycie istotnie blisko EV6, o tyle zasięg jednak 10% większy niż leaf.
No właśnie - 10%, przy dużo większej baterii.
Tyle co nic.
Dokładnie o to szło, przecież nie napisałem że jest identyczny co do 1 km.

Niemniej - Leafem koło 200 km byłem w stanie zrobić, ale P2008 nie - zasięgu starczyło na jakieś 180 km.
Może i po mieście w PSA jest nie tak źle, ale przy większych prędkościach i niższych temperaturach jest dramatycznie słaby.

No i najbardziej to Cav pojechał z ceną w stosunku do Niro. Niro startuje od 174tys, natomiast C4 od 137tys.
Jak uwzględnisz wyposażenie, to różnica drastycznie maleje (C4 to golas, Kia takich nie sprzedaje), poza tym znowu zapomniałeś, że Kia to nie Tesla i że aut w cenach cennikowych się u nich nie kupuje.
 

Halczyn

Zadomawiam się
Dorzuce swoje 3 grosze nt spalania z uzytkowania przez ost 3 tygodnie, temperatury od 0 do 13-14, 70% misto 30% trasa srednia 21kwh/100 km, na miescie okolice 19-20. Jezdze z klima na minimum w trybie standard. W weekend testowalem wycieczke autostrada 150 km w jedna i 150 km w druga strone,
Tempomat od 105 do 115 czasami wyprzedzalem. Z miejsca A do B startowalem z bareria 93 % a dojechalem na 35%, zas z miejsca B do A ruszylem
Z 90% bateria a wrocilem z 17%.
 
Top