Model 3 performance właśnie dropnął

chris89

Posiadacz elektryka
Mam pytanie w kwestii klimy - może jestem za tępy, a może dziś było za gorąco (32 stopnie). klimatyzacja jako taka jest wydajna, bo rzeczywiście w ciągu kilku minut potrafi schłodzić auto. Ale w trybie auto, działa takimi jakby falami - nie utrzymuje równo zadanej temperatury, tylko schlodzi, ale póżniej pozwala żeby zrobiło się zauważalnie cieplej i następnie intensywnie obniża temperaturę. Też tak macie ? W poprzednim aucie działało to bez takich wahań.

U mnie to samo. Trochę irytuje bo lubię jak wieje na minimum i jest cichutko, a tutaj jednak co jakiś czas odpala się i robi się szum, potem spada i tak w kółko. Śmieszne to, ale nie skreśla samochodu 😁.
 

autorus

Posiadacz elektryka
Ten system kierunkowskazów beż manetki na tą chwilę dla mnie to tragedia.
Ja sobie radzicie? Jak ustawiacie kierownicę?

Ja dałem teraz max w górę żeby ręce trzymać niżej. W koncu pewnie się nauczę bo nie ma wyjścia ale czy polubię?
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Mam pytanie w kwestii klimy - może jestem za tępy, a może dziś było za gorąco (32 stopnie). klimatyzacja jako taka jest wydajna, bo rzeczywiście w ciągu kilku minut potrafi schłodzić auto. Ale w trybie auto, działa takimi jakby falami - nie utrzymuje równo zadanej temperatury, tylko schlodzi, ale póżniej pozwala żeby zrobiło się zauważalnie cieplej i następnie intensywnie obniża temperaturę. Też tak macie ? W poprzednim aucie działało to bez takich wahań.
Ten typ tak ma, w domu klima tak damo działa jak juz schłodzi i ma spory zapas mocy, gdy chodzenia trzeba mniej niz minimum mocy to okresowo sie włącza i wyłącza. Najbardziej to czuc jak mamy nawiew na siebie ustawiony. Lepiej ustawić tak zeby na nas nie wiało, wtedy jest mniej odczuwalne.
 

chris89

Posiadacz elektryka
Ten system kierunkowskazów beż manetki na tą chwilę dla mnie to tragedia.
Ja sobie radzicie? Jak ustawiacie kierownicę?

Ja dałem teraz max w górę żeby ręce trzymać niżej. W koncu pewnie się nauczę bo nie ma wyjścia ale czy polubię?

Jest cudowny 😍, wsiadłem dzisiaj w G31 i przy każdym zakręcie klikałem po kierownicy. Nie wiem jak można nie być zadowolonym, że bez odrywania ręki można kierunek odpalić. Jestem wniebowzięty, ten minimalizm jest po prostu czymś pięknym.

Btw. Ktoś tam pisał, że w hl nie działa otwieranie klapy jak się podchodzi, u mnie działa za każdym razem. Świetna rzecz. Chciałbym tak z przodu mieć jeszcze 😁.

Co do kierunków jeszcze na rondzie również zero problemów, jak już przymierzamy się do wylotu to i tak w pewnym momencie kierownica jest prosta i wtedy klikam kręcąc w prawo i jest to idealny moment by innym użytkownikom dać znać, że zjeżdżam. Problem mogą mieć tylko osoby, których nigdy nie rozumiałem czyli takie, które podają sobie kierownicę od ręki do ręki zamiast trzymać jak człowiek.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Ten typ tak ma, w domu klima tak damo działa jak juz schłodzi i ma spory zapas mocy, gdy chodzenia trzeba mniej niz minimum mocy to okresowo sie włącza i wyłącza. Najbardziej to czuc jak mamy nawiew na siebie ustawiony. Lepiej ustawić tak zeby na nas nie wiało, wtedy jest mniej odczuwalne.
Niekoniecznie. Ja mam w domu najwyższy model Mitsubishi i po ustabilizowaniu temperatury działa niezauważalnie.
Klima inwertorowa nie powinna działać w systemie on/off, bo to świadczy, że jest coś nie tak.
W tesli też chyba jest inwerterowa, więc ta jej chimeryczność ze sterowania/oprogramowania musi wynikać.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
@chris89 Z tym rondem i kierownicą prosto jest niekoniecznie zawsze tak jak piszesz . Trzeci zjazd na gownianym rondku nie da ci kierownicy prosto. A jak jest już prosto , to wykonujesz manewr zjazdu i to jest za późno na sygnalizację.
Trunk otwiera sie poki co dla iPhonów
Frunk elektryczny do zrobienia (mam) a nawet widzialem na kick sensor
 

inter

Pionier e-mobilności
Niekoniecznie. Ja mam w domu najwyższy model Mitsubishi i po ustabilizowaniu temperatury działa niezauważalnie.
Klima inwertorowa nie powinna działać w systemie on/off, bo to świadczy, że jest coś nie tak.
W tesli też chyba jest inwerterowa, więc ta jej chimeryczność ze sterowania/oprogramowania musi wynikać.
Może z tego wynika, że ona też działa z chłodzeniem/grzaniem baterii.
 
Top