Jako klienci powinniśmy się cieszyćDokładnie. Jeszcze 2 miesiące temu na Otomoto było 250 nowych BMW X5, dzisiaj już jest 450.
Stracą fliperzy, którzy nakręcali ten rynek i dealerzy ze swoimi "markupami".
Jako klienci powinniśmy się cieszyćDokładnie. Jeszcze 2 miesiące temu na Otomoto było 250 nowych BMW X5, dzisiaj już jest 450.
No właśnie, po to były te wzrosty cen żeby backlog nie przyrastał bo produkcja tez bardzo wolno sie rozpedzała i pewnie jednostkowo była znacznie kosztowniejsza (w 2021 tylko 25k), i po podniesieniu cen szybko nadgonili(mniej zmówień i wieksza produkcja 65k w 2022) W 2023 roku widać że będzie 80k egzemplarzy. Produkcji nie oplaca sie zmniejszać bo koszt jednostkowy rośnie, a biorąc pod uwage misje Tesli lepiej sprzedać więcej za mniej, nawet jak wyjdzie finansowo na to samo, bo będzie wiecej potencjalnych klientów na FSDKolega widać nie wie ile zamówień czekało po 2-3 lata na S czy X
Rynek zwalnia i to znacznie co widać po placach pełnych samochodów różnych producentów
A mowilem, ze czlowiek sie wqrwic moze200 - 150 mniej niz dalem,, czy boli? Może ale tak jest ze wszystkim. Tak jak cieszylo w grudniu tak potem wiadomo...Mam najdrozesze za to czujniki.
Możesz się pochwalić jakiego telefonu używasz?1. MY jest jak psUF i będzie coraz więcej. Nie lubie jeździć takim autem jak większość ludzi
Dlatego, że iPhone jest najlepszyTeraz wszyscy nie wiedzieć czemu idą w iPhone, których jest jak psUF.
Tylko nie ID.Buzz, w tym samochodzie nic sie nie zgadza.Pod koniec roku może rusza zamowienie ID.Buzz