nabrU
Moderator
Sterowanie > Serwis > Tryb serwisowy wycieraczek- wycieraczki - fajnie gdyby je mozna bylo podniesc zeby szybe wyczyscic.
Zamówiłem identyczny dzisiaj.
A nie z mojego referrala czasem
Sterowanie > Serwis > Tryb serwisowy wycieraczek- wycieraczki - fajnie gdyby je mozna bylo podniesc zeby szybe wyczyscic.
Zamówiłem identyczny dzisiaj.
1. Autopilot ma tylko problemy w Juniperze bo nie da sie ustawic TACC+AP. Albo jedno albo drugieAutopilot dziala tak w kazdej tesli
Nagrzewanie sie auta przez kolor ? A nie szklany dach jest winny ? Myslalem ze dodali jakies filtry w Juniperze i bedzie troche chlodniej…
Klima na auto malo daje na szybe, probowales ustawic na sama szybe ?
Wycieraczki mozna ustawic w tryb serwisowy i wtedy chyba da sie je uniesc.
Tutaj jest o tym temat, ja polecam 8BitDo SN30Pro.@rompik Przyzwyczaisz się, mi też na początku przeszkadzało parę rzeczy ale już dogadałem się z Teslą. Po 3 miesiącach już mi nic nie przeszkadza 😀
Co do kontrolerów to gdzieś widziałem na forum polecane na 100% działające. Może się ktoś odezwie albo znajdę to.
- automatyczna zmiana "biegu" (przod/tyl) - o ile w 75% poprawnie wybiera "do tylu" zeby sie troche cofnac przy wyjezdzie z miejsca parkingowego to "do przodu" nie zmieni prawie nigdy (mimo krecenia kolami., kierunkowskazy). A czesto chce jechac do przodu mimo ze tam samochod stoi a z tylu nie ma nic.
Jeśli nie chcesz kupować nowych lub dzieciaki mają swoje ulubione to polecamCo do kontrolerów to gdzieś widziałem na forum polecane na 100% działające. Może się ktoś odezwie albo znajdę to.
Jesli jezdzisz wolniej i mniej dynamkcznie to realnie na trasach pewnie przejedziesz 10% wiecej.Też chcę wziąć w leasing jak najszybciej, ale nie wiem czy brać LR AWD czy LR RWD. Różnica w głośnikach ponoć mało zauważalna, ale czy rzeczywiście ten większy zasięg odczuję w LR AWD? Może ktoś kto ma się wypowie. “Materiały premium” marginalne mają dla mnie znaczenie, głównie chodzi o rzeczywistą różnice w zasięgu, bo jak dotąd to ciężko znaleźć realne porównania poza testami na 1000 km.
A mi się wydaje, że już tego nie zrobią. Prędzej w każdym modelu po faceliftingu też to zrobią. Czekam na pierwsze jazdy nowej eski i X z podstawowym AP. Wydaje mi się, że zrobili to specjalnie, aby dać korzyść z kupna EAP albo FSD.1. Autopilot ma tylko problemy w Juniperze bo nie da sie ustawic TACC+AP. Albo jedno albo drugie
Starsza TMY i wszyskie M3 nie maja z tym problemu. Mam nadzieje ze Tesla wypusci jakis update bo to problem wylacznie software'owy
Ale LR AWD ma mniejszy zasięg od LR RWD (realnie pewnie o jakieś 20-25 km, więc niewiele). Chyba, że miałeś na myśli zwykłe RWD - wtedy różnica jest już spora. Za to w przyspieszeniu jest spora różnica i zimą lub w deszczu z kiepskimi oponami będzie różnica w stabilności na korzyść AWD. Tzn, żeby była jasność, zarówno RWD jak LR RWD przyspieszenie ma całkowicie wystarczające (po prostu AWD ma tego kopa większego) jak i kontrola trakcji działa bardzo dobrze.Też chcę wziąć w leasing jak najszybciej, ale nie wiem czy brać LR AWD czy LR RWD. Różnica w głośnikach ponoć mało zauważalna, ale czy rzeczywiście ten większy zasięg odczuję w LR AWD?
Zależy do czego potrzebujesz auta. Ja wyszedłem z założenia, że o ile zasięg mi wisi (bo jak gdzieś dalej jadę, to i tak w samolot wsiadam), o tyle AWD i jego osiągi były dla mnie warte tej kasy. No i jakby było mało, mając AWD zawsze można sobie podbić osiągi dokopując boosta, w RWD i LR RWD już tego nie zrobisz.Może ktoś kto ma się wypowie. “Materiały premium” marginalne mają dla mnie znaczenie, głównie chodzi o rzeczywistą różnice w zasięgu, bo jak dotąd to ciężko znaleźć realne porównania poza testami na 1000 km.