Moja Tesla Y Juniper 2025 LR AWD Stealth Grey

nabrU

Moderator

rompik

Zadomawiam się
Autopilot dziala tak w kazdej tesli :)
Nagrzewanie sie auta przez kolor ? A nie szklany dach jest winny ? Myslalem ze dodali jakies filtry w Juniperze i bedzie troche chlodniej…
Klima na auto malo daje na szybe, probowales ustawic na sama szybe ?
Wycieraczki mozna ustawic w tryb serwisowy i wtedy chyba da sie je uniesc.
1. Autopilot ma tylko problemy w Juniperze bo nie da sie ustawic TACC+AP. Albo jedno albo drugie :(
Starsza TMY i wszyskie M3 nie maja z tym problemu. Mam nadzieje ze Tesla wypusci jakis update bo to problem wylacznie software'owy
2. Tak, kolor, szklany dach i czarne fotele - wszystko swoja cegielke dodaje.
3. Nawet jak ustawilem sama przednia szybe to prawie w ogole chlodzenie nie dziala. Cos chyba mam nie tak.
4. Wycieraczek nie mozna uniesc nawet w trybie serwisowym. Da sie z tym zyc, ale mnie to troszke przeszkadza. Np przy "windscreen treatment" preparatami typu GTechniq gdzie trzeba dobrze szybe wypolerowac zanim sie preparat nalozy.

Ale nie to zebym byl glownym marudzacym - auto calkiem fajne i jak mialbym jeszcze raz kupic to kupilbym to samo :)
Tylko podzielilem sie "niedogodnosciami" ktore zauwazylem.
 
Last edited:

North

Zadomawiam się
@rompik Przyzwyczaisz się, mi też na początku przeszkadzało parę rzeczy ale już dogadałem się z Teslą. Po 3 miesiącach już mi nic nie przeszkadza 😀

Co do kontrolerów to gdzieś widziałem na forum polecane na 100% działające. Może się ktoś odezwie albo znajdę to.
Tutaj jest o tym temat, ja polecam 8BitDo SN30Pro.

 

solik

Pionier e-mobilności
- automatyczna zmiana "biegu" (przod/tyl) - o ile w 75% poprawnie wybiera "do tylu" zeby sie troche cofnac przy wyjezdzie z miejsca parkingowego to "do przodu" nie zmieni prawie nigdy (mimo krecenia kolami., kierunkowskazy). A czesto chce jechac do przodu mimo ze tam samochod stoi a z tylu nie ma nic.

ja wylaczylem ta funkcje

parkowalem rownolegle przy drodze, przy cofaniu zatrzymalem sie i patrzac w lusterka nieswiadomie wykonalem sekwencje kierownicy ktora wrzucila mi D i nagle pojechalem do przodu na skreconych kolach :) jechaly auta na drodze
 

marco_25

Pionier e-mobilności
Co do kontrolerów to gdzieś widziałem na forum polecane na 100% działające. Może się ktoś odezwie albo znajdę to.
Jeśli nie chcesz kupować nowych lub dzieciaki mają swoje ulubione to polecam
MayFlash MAGIC NS2
https://a.aliexpress.com/_ExFH9Ii
Działa ze wszystkim, podpinasz raz w schowku i zapominasz. Żeby nie tracić zapisów z sentry jeszcze jakiś hub USB ale tego to już jest cała masa u “przyjaciół” z ChPR
 

TMRexx

Tesla Model 3 LR 2023
Też chcę wziąć w leasing jak najszybciej, ale nie wiem czy brać LR AWD czy LR RWD. Różnica w głośnikach ponoć mało zauważalna, ale czy rzeczywiście ten większy zasięg odczuję w LR AWD? Może ktoś kto ma się wypowie. “Materiały premium” marginalne mają dla mnie znaczenie, głównie chodzi o rzeczywistą różnice w zasięgu, bo jak dotąd to ciężko znaleźć realne porównania poza testami na 1000 km.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Też chcę wziąć w leasing jak najszybciej, ale nie wiem czy brać LR AWD czy LR RWD. Różnica w głośnikach ponoć mało zauważalna, ale czy rzeczywiście ten większy zasięg odczuję w LR AWD? Może ktoś kto ma się wypowie. “Materiały premium” marginalne mają dla mnie znaczenie, głównie chodzi o rzeczywistą różnice w zasięgu, bo jak dotąd to ciężko znaleźć realne porównania poza testami na 1000 km.
Jesli jezdzisz wolniej i mniej dynamkcznie to realnie na trasach pewnie przejedziesz 10% wiecej.
To nie sa powalajace wartosci przy Y, ale czasem to moze byc wazne.
Ja wole 4x4 zwlaszcza ze w tm3 juz mi sie ze dwa razy bardzo przydalo.
A zasiegu i tak jest za malo, ale nie o 10% tylko o 50% 😁
 

umcus

Pionier e-mobilności
Ja jak na razie jestem (prawie) zadowolony z 20" kół. Dopiero raz udało nam się przytrzeć prawą przednią felgę. I co ciekawe, nie o krawężnik, a jak się mijałem na wąskiej drodze zjechałem na pobocze, a tam akurat był uskok i jakoś tak o jakiś kamień przytarłem na rancie. Poza tym rewelacja.
1. Autopilot ma tylko problemy w Juniperze bo nie da sie ustawic TACC+AP. Albo jedno albo drugie :(
Starsza TMY i wszyskie M3 nie maja z tym problemu. Mam nadzieje ze Tesla wypusci jakis update bo to problem wylacznie software'owy
A mi się wydaje, że już tego nie zrobią. Prędzej w każdym modelu po faceliftingu też to zrobią. Czekam na pierwsze jazdy nowej eski i X z podstawowym AP. Wydaje mi się, że zrobili to specjalnie, aby dać korzyść z kupna EAP albo FSD.

Też chcę wziąć w leasing jak najszybciej, ale nie wiem czy brać LR AWD czy LR RWD. Różnica w głośnikach ponoć mało zauważalna, ale czy rzeczywiście ten większy zasięg odczuję w LR AWD?
Ale LR AWD ma mniejszy zasięg od LR RWD (realnie pewnie o jakieś 20-25 km, więc niewiele). Chyba, że miałeś na myśli zwykłe RWD - wtedy różnica jest już spora. Za to w przyspieszeniu jest spora różnica i zimą lub w deszczu z kiepskimi oponami będzie różnica w stabilności na korzyść AWD. Tzn, żeby była jasność, zarówno RWD jak LR RWD przyspieszenie ma całkowicie wystarczające (po prostu AWD ma tego kopa większego) jak i kontrola trakcji działa bardzo dobrze.
Może ktoś kto ma się wypowie. “Materiały premium” marginalne mają dla mnie znaczenie, głównie chodzi o rzeczywistą różnice w zasięgu, bo jak dotąd to ciężko znaleźć realne porównania poza testami na 1000 km.
Zależy do czego potrzebujesz auta. Ja wyszedłem z założenia, że o ile zasięg mi wisi (bo jak gdzieś dalej jadę, to i tak w samolot wsiadam), o tyle AWD i jego osiągi były dla mnie warte tej kasy. No i jakby było mało, mając AWD zawsze można sobie podbić osiągi dokopując boosta, w RWD i LR RWD już tego nie zrobisz.
 
Top