mariuszelectro
Zadomawiam się
Witam ponownie. czy wiecie może jak monitorować temp silnika/ falownika zanim odetnie moc.
Jak wcześnej pisałem mieszkam w mega górzystym terenie i już odcina moc na sporych pochyleniach z tytułu przegrzania zespołu napędowego.
problem wbrew pozorom jest duży (dla mnie) bo:
Wyobraź sobie wąską drogę, na której zmieści się tylko jeden samochód, a za mną jedzie kilka samochodów, sznurek, Wtedy samochód zatrzymuje się bez ostrzeżenia, więc nie mogę nigdzie zaparkować „brak miejsca”, tylko zjechać w dół. Co wtedy mogę zrobić? Obawiam się tej sytuacji, ponieważ nigdy nie wiem, że samochód podjedzie lub nagle się zatrzyma. W przypadku, gdy jest miejsce na zatrzymanie się, nie ma problemu, nie jest źle, pójdę pieszo lub poczekam na spadek temperatury. Jak długo? Nie wiem.
Może jakimś obejściem będzie temperatura silnika przed zmniejszeniem mocy, czy to możliwe? Wtedy mogę zatrzymać się w kontrolowanym miejscu przed zmniejszeniem mocy, gdy jest za późno, może OBD2 i apka lub bimetal i dioda….. na 10 stopni C przed. abym mógł zjechać.
Jak wcześnej pisałem mieszkam w mega górzystym terenie i już odcina moc na sporych pochyleniach z tytułu przegrzania zespołu napędowego.
problem wbrew pozorom jest duży (dla mnie) bo:
Wyobraź sobie wąską drogę, na której zmieści się tylko jeden samochód, a za mną jedzie kilka samochodów, sznurek, Wtedy samochód zatrzymuje się bez ostrzeżenia, więc nie mogę nigdzie zaparkować „brak miejsca”, tylko zjechać w dół. Co wtedy mogę zrobić? Obawiam się tej sytuacji, ponieważ nigdy nie wiem, że samochód podjedzie lub nagle się zatrzyma. W przypadku, gdy jest miejsce na zatrzymanie się, nie ma problemu, nie jest źle, pójdę pieszo lub poczekam na spadek temperatury. Jak długo? Nie wiem.
Może jakimś obejściem będzie temperatura silnika przed zmniejszeniem mocy, czy to możliwe? Wtedy mogę zatrzymać się w kontrolowanym miejscu przed zmniejszeniem mocy, gdy jest za późno, może OBD2 i apka lub bimetal i dioda….. na 10 stopni C przed. abym mógł zjechać.