autorus
Posiadacz elektryka
31 MOP-ów dla dwóch operatorów szybkich ładowarek - Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Portal Gov.pl https://share.google/giThD2kpqM6e5e931
i niby je wybrano? Raczej niedopuszczalne aby były zamknięte tylko dla swojej marki.Zasadniczo tak, ale w PL jak do tej pory nic nie otwarte, więc kiedyś tak, ale czy od razu?
Pytanie techniczne - czy te huby tesli będą otwarte dla wszystkich? Tak by nakazywała logika tych inwestycji na MOPach
Informacja o Warunkach Przetargu
na dzierżawę części nieruchomości przeznaczonej pod budowę
ogólnodostępnych stacji ładowania pojazdów elektrycznych i pełnienie roli
operatora ogólnodostępnych stacji ładowania oraz dostawcy usługi ładowania
dla tych stacji, zlokalizowanych na Miejscach Obsługi Podróżnych
w ciągu autostrady A1, A2, A4 i drogi ekspresowej S3, S7, S8, S17, S19, S61.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu, a jego przedmiotem jest wybór
podmiotów, które wydzierżawią uzgodnione części nieruchomości Miejsc Obsługi
Podróżnych, przeznaczone pod budowę ogólnodostępnych stacji ładowania pojazdów
elektrycznych i pełnienia roli operatora ogólnodostępnych stacji ładowania oraz dostawcy
usługi ładowania dla tych stacji.
Wydzierżawiający:
Skarb Państwa - Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad
i niby je wybrano? Raczej niedopuszczalne aby były zamknięte tylko dla swojej marki.
To był przetarg i ogólne warunki. Więc te bedą dla wszystkich. A pozostałe stacje, tak jak napisałeś.
mylisz inwestycję.Przykładem jest SuC Szczecin: zbudowany ze wsparciem funduszy UE. Dlaczego więc nie jest (jeszcze) otwarty dla wszystkich?
Tesla już wcześniej odniosła się do tej kwestii. Dofinansowanie z Unii Europejskiej jest wypłacane dopiero po zakończeniu inwestycji, zazwyczaj po kilku do kilkunastu miesiącach. Tesla zadeklarowała, że gdy tylko środki zostaną przekazane, wszystkie ładowarki objęte dofinansowaniem — również te w Polsce — zostaną, zgodnie z kontraktem, udostępnione wszystkim użytkownikom. Do tego czasu firma zastrzega sobie prawo do preferencyjnego traktowania swoich klientów.Przykładem jest SuC Szczecin: zbudowany ze wsparciem funduszy UE. Dlaczego więc nie jest (jeszcze) otwarty dla wszystkich?