Mopy dla Ecoen i Tesli.

nabrU

Moderator
Zasadniczo tak, ale w PL jak do tej pory nic nie otwarte, więc kiedyś tak, ale czy od razu?
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Zasadniczo tak, ale w PL jak do tej pory nic nie otwarte, więc kiedyś tak, ale czy od razu?
i niby je wybrano? Raczej niedopuszczalne aby były zamknięte tylko dla swojej marki.
To był przetarg i ogólne warunki. Więc te bedą dla wszystkich. A pozostałe stacje, tak jak napisałeś.
 

Młody

Follow the White Rabbit
Pytanie techniczne - czy te huby tesli będą otwarte dla wszystkich? Tak by nakazywała logika tych inwestycji na MOPach

Informacja o Warunkach Przetargu
na dzierżawę części nieruchomości przeznaczonej pod budowę
ogólnodostępnych stacji ładowania pojazdów elektrycznych i pełnienie roli
operatora ogólnodostępnych stacji ładowania oraz dostawcy usługi ładowania
dla tych stacji, zlokalizowanych na Miejscach Obsługi Podróżnych
w ciągu autostrady A1, A2, A4 i drogi ekspresowej S3, S7, S8, S17, S19, S61.

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu, a jego przedmiotem jest wybór
podmiotów, które wydzierżawią uzgodnione części nieruchomości Miejsc Obsługi
Podróżnych, przeznaczone pod budowę ogólnodostępnych stacji ładowania pojazdów
elektrycznych i pełnienia roli operatora ogólnodostępnych stacji ładowania oraz dostawcy

usługi ładowania dla tych stacji.
Wydzierżawiający:
Skarb Państwa - Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad
 

nabrU

Moderator
i niby je wybrano? Raczej niedopuszczalne aby były zamknięte tylko dla swojej marki.
To był przetarg i ogólne warunki. Więc te bedą dla wszystkich. A pozostałe stacje, tak jak napisałeś.

Przykładem jest SuC Szczecin: zbudowany ze wsparciem funduszy UE. Dlaczego więc nie jest (jeszcze) otwarty dla wszystkich?
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Przykładem jest SuC Szczecin: zbudowany ze wsparciem funduszy UE. Dlaczego więc nie jest (jeszcze) otwarty dla wszystkich?
mylisz inwestycję.
Tu był przetarg od GDDKiA. Oni wybierają podmiot który będzie to realizował.
A to w Szczecinie było inwestycją Tesli, kupili czy wydzierżawili grunt. To ich pomysł. Ich wola co robią ze swoją stacją na swoim gruncie. Dofinansowanie to inna bajka. Jest do prywatnych inwestycji. Nie musi mieć nic do powiedzenia w takich kwestiach. Może, nie musi.
 

sebakazm

Nowy na Forum
Przykładem jest SuC Szczecin: zbudowany ze wsparciem funduszy UE. Dlaczego więc nie jest (jeszcze) otwarty dla wszystkich?
Tesla już wcześniej odniosła się do tej kwestii. Dofinansowanie z Unii Europejskiej jest wypłacane dopiero po zakończeniu inwestycji, zazwyczaj po kilku do kilkunastu miesiącach. Tesla zadeklarowała, że gdy tylko środki zostaną przekazane, wszystkie ładowarki objęte dofinansowaniem — również te w Polsce — zostaną, zgodnie z kontraktem, udostępnione wszystkim użytkownikom. Do tego czasu firma zastrzega sobie prawo do preferencyjnego traktowania swoich klientów.
 

inter

Pionier e-mobilności
Przecież to tylko.
  • A4 – Chotyniec i Hruszowice (woj. podkarpackie),
  • S61 – Górki Wschód i Zachód (woj. podlaskie).
Zgodnie z założeniami pierwsze stacje ładowania (o mniejszych mocach) powinny zostać uruchomione do końca 2026 roku. Jest to jednak uzależnione od terminu przyłączenia do sieci elektroenergetycznej.
A realizacja, kto to może wiedzieć.
 
Top