Naprawa Tesli 3 po uderzeniach krawężnikiem

mgapinski

Posiadacz elektryka
Tak nawiasem - w menu serwisowym można sobie skalibrować clockspring i pozycję 0 kierownicy, jeśli Ci się wydaje, że ściąga to warto sobie sprawdzić. Koła idealnie prosto ustaw tylko, ja u siebie w 3 musiałem sobie poprawić po geometrii, bo kiedyś serwis mi grzebał w tym
 

teślomierz

Fachowiec
zweryfikował w warsztacie który ma pojęcie o takich pomiarach
Jaki warsztat polecasz (najlepiej na śląsku, ale niekoniecznie)?
Na razie mamy w temacie polecony: https://www.evrepair.pl/pl/warsztaty.


Najpierw wziąć rzeczoznawcę przed warsztatem, żeby nie powiedzieli, że ten warsztat namieszał przy rozbieraniu auta? (rzeczoznawca żeby stwierdził mi, że auto ściąga na bok)


Dostałeś do wglądu wyniki pomiarów geometrii po naprawie ?
Mieli mi dać wszystkie raporty badania, ale zostawili mi auto dalej u siebie by zbadać te hałasy, więc jak mi będą znów oddawać to wezmę.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Jaki warsztat polecasz (najlepiej na śląsku, ale niekoniecznie)?
Na razie mamy w temacie polecony: https://www.evrepair.pl/pl/warsztaty.


Najpierw wziąć rzeczoznawcę przed warsztatem, żeby nie powiedzieli, że ten warsztat namieszał przy rozbieraniu auta? (rzeczoznawca żeby stwierdził mi, że auto ściąga na bok)



Mieli mi dać wszystkie raporty badania, ale zostawili mi auto dalej u siebie by zbadać te hałasy, więc jak mi będą znów oddawać to wezmę.
Na youtube jest seria filmów Mercedes za milion, czy jakoś tak. Tam był case Mercedesa s klasy, ściągał na jedną stronę, nowe auto z salonu, przez kilka lat serwis autoryzowany w Polsce i w Niemczech nie potrafił tego naprawić, i tam jest w tych filmach pokazane jakich rzeczoznawców brać. Finalnie sprawa w sądzie.
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Jaki warsztat polecasz (najlepiej na śląsku, ale niekoniecznie)?
Na razie mamy w temacie polecony: https://www.evrepair.pl/pl/warsztaty.
Ja jestem z Poznania, nie znam żadnych warsztatów na Śląsku, pewnie któryś z kolegów coś podpowie. Warsztat nie ma niczego rozbierać, tylko sprawdzić fachowo ustawienia geometrii. Warsztaty które szykują auta do sportu zazwyczaj mają sporą wiedzę na tema ustawień. Ja bym to zrobił przed rzeczoznawcą, bo być może okaże się zupełnie niepotrzebny. Ale najpierw i zażądałbym protokołu pomiarowego z firmy która naprawiała auto.
 

inter

Pionier e-mobilności
Ja jestem z Poznania, nie znam żadnych warsztatów na Śląsku, pewnie któryś z kolegów coś podpowie. Warsztat nie ma niczego rozbierać, tylko sprawdzić fachowo ustawienia geometrii. Warsztaty które szykują auta do sportu zazwyczaj mają sporą wiedzę na tema ustawień. Ja bym to zrobił przed rzeczoznawcą, bo być może okaże się zupełnie niepotrzebny. Ale najpierw i zażądałbym protokołu pomiarowego z firmy która naprawiała auto.
Warsztat Wrocławki w Katowicach (ma autoryzację EV repair), ma wiedzę od ponad 50 lat, zajmował sie motosportem.
 
Top