Jak sprawdzasz czy ściąga to wyłączyłeś wszystkie asystenty kierowcy?
Sprawdziłeś, że wszystkie koła mają równe ciśnienie?
Pojedź tą samą drogą w dwóch kierunkach. Jeśli to droga jest krzywa to powinno ściągąć na tę samą drogi.
Najlepiej jeszcze upewnić się, że nie ma silnego wiatru.
Jeśli geometria wychodzi ok, to czy kierownica jest ustawiona prosto? Ja też miałem takie wrażenie, że ściąga po wymianie elementów i wysłali mnie na ponowną geometrię. Wszystko było na zielono.
Podejrzewałem, że może kierownica nie jest prosto, bo kiedyś w ASO Skody też mi krzywo przykręcili. Ale to bardzo mocno, że to było oczywiste. W Skodzie to muszę kręcić jak kapitan kołem na statku, więc mniej czuć krzywą kierownicę, ale Tesla jest bardzo nerwowa - drobny ruch i już skręcasz. Jak ustawisz kierownicę prosto, a samochód nie jedzie prosto - to może przez to.
Facet po geometrii powiedział, że rzeczywiście trochę nie była. Nie wiem czy rzeczywiście tak było, czy tylko tak, żeby mi powiedzieć, że miałem rację i mnie zadowolić, żeby mi się wydawało, że już nie ściąga.
Nie znam Twojego przypadku, ale nie wierzę, że najechanie na krawężnik nieodwracalnie uszkadza samochód.