Narty elektrykiem

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
W At da radę już kupić winiętę przez neta? Szkoda czasu na kolejne zatrzymywanie się? Czy dalej mają ten swój głupi przepis, że 3 tyg ( czy coś koło tego) przed planowanym korzystaniem z autostrady trzeba robić zakup elektroniczny?
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Trza płacić - jedynie co - to nie musisz przestrzegać ograniczeń I-GL
Ale też bym z tym uważał - podobno UE już ustawiała austriaków że mają EV z innych krajów traktować tak samo jak swoje ale......
Trenowałem temat na własnej skórze. Przyszedł mandat, odwołałem się i napisałem, że Tesla to elektryk ;-) Uznali. Gdyby ktoś też dostał polecam nie płacić tylko wysłać wyjaśnienie. Można mailem.
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
Suc Gliwice niestety jakieś 7km od a1
W obie strony 14km, trochę słabo, 6% trzeba dołożyć do trasy na tym odcinku
Do Brna 240km
Dojazd do Gliwic na 6%, wystartowało z mocą 174kw
Abrp pokazuje wyjazd z suc Gliwice 90% i dojazd suc Brno 4%, max 130km/h
mocno ma styk
Dalej w At juz gesto ładowarek, wiec abrp kaze odpinać się przy 54-71%
Chyba poslucham tych sugestii
Gliwice ladowanie 6-95% 35min+ podłączanie parkowanie odłączanie
 
Last edited:

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
Zaczołem jechać według navi Tesli, pokazuje z zapasem, więc ładować tyle ile pokazuje, chociaż do Brna spałem córka kierowała to do końca nie wiem z jaką prędkością jechała, ale z Brna cały czas ponad ograniczenia i wyrabiał się z tym co pokazywał na ładowarce minimum ile trzeba mieć w baterii żeby dojechać do następnej. W Brnie też trzeba chyba z 8-10km dołożyć do trasy zjeżdżajac na suc.
Dopiero w Austrii tam gdzie ładowałem to na zjeżdzie z autostrady te suc normalne mają lokalizacje 1-2km do trasy dokładamy przez suc.
U nas w czechach to jakaś porażka, gdyby nie darmowe ładowania to by mnie tam nie zobaczyli.
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
Gdzieś Ty jechał - akurat w Brnie jadąc w kierunku Wiednia nadkłasza może z 1km.
Kilometrowo masz rację 1km nadkłada się, ale czasowo to 10min mocno w nocy
Ogólnie do przeżycia, ale wydawało się długo telepać bocznymi drogami, bo trzeba się przebijać z jednej głównej drogi na Bratysławę przy której jest ten charger, na drugą drogę w stronę Wiednia.
 
Top