Dlatego najlepiej napisać maila na
[email protected] i oczekiwać odpowiedzi na piśmie, wtedy to jest wiążące. Ja jak dzisiaj rozmawiałem z panem na infolinii to odniosłem wrażenie, że nie do końca wie o czym mówi w kontekście zadawanych pytań.
Ja również mam wrażenie, że odpowiedzi na moje pytania nie były pewne i żałuję, że rozmowy nie są rejestrowane...
Tak, napisałem zapytanie do nfosigw przedwczoraj, ale póki co brak odpowiedzi.
Patrząc na ilość osób dzwoniących na callcenter to liczba wiadomości e-mail pewnie jest przeogromna 🫣
Ja sam nie wiem co mam zrobić czy pozostać przy najlepszej ofercie finansowej na 24 miesiące z ryzykiem podważenia spełnienia kryteriów 24 miesięcy i utraty refundacji...
Czy,
Iść w kierunku umowy na 25 miesięcy w Stelantis, gdzie dochodzi 2gi przegląd na Citroen eC3 oraz co najgorsze trzeci rok ubezpieczenia gdzie Citroen nie mówi że odda pieniądze za 11 miesięcy po zdaniu pojazdu 🤷🤦
No, albo plan którego jeszcze nie brałem pod uwagę to najem na 36 miesięcy.... 🤔🤦