Nie kupiłbym eNiro drugi raz ;)

Cav

Pionier e-mobilności
Chcesz powiedzieć, że te przypadki kradzieży eNiro i Kony, o których się ostatnio słyszało, to były auta bez immobilizera?
Dokładanego?
Zapewne.
Ktoś kupuje nowe auto za 170 000 i nie wydaje 1 500 na immobilizer?
Oczywiście.
Ja np. nie mam.
Pewnie, że da się dołożyć dodatkowe gniazdo i frunka. Nie wymieniłem tych wad jako krytyczne.
No ja to zrobiłem.
Wychodzę z założenia, że zawsze lepiej dołożyć kilka setek już po zakupie niż 10 razy więcej przed (albo dopłacić 100 tys za inny model), za to że producent coś dodał w wyposażeniu fabrycznym.
 

JareG

Pionier e-mobilności
Oczywiście.
Ja np. nie mam.
Naprawdę w e-Soul'u fabrycznie nie ma immo? Przecież to jest standard od kilkunastu lat bez mała..

Pozdrawiam
 

Cav

Pionier e-mobilności
Naprawdę w e-Soul'u fabrycznie nie ma immo? Przecież to jest standard od kilkunastu lat bez mała..
O czym mówimy?
Bo ja OD POCZĄTKU pisałem o dokładanym immo, który jest w stanie zabezpieczyć przed nieuprawnionym dostępem po złamaniu (np. zeskanowaniu przez game boya) dostępu bezkluczykowego.
Zwykły immo oczywiście jest, ale nijak nie przydaje się w tego typu sytuacji.

Piotr chyba odczytał to prawidłowo, bo pisał o wydaniu 1500 zł dodatkowo.
Tyle mniej więcej kosztuje dołożenie extra immo.
Jest np. pozycja w cenniku Niro EV - immobilizer EMG QX-IMMO, który to potrafi.
 

JareG

Pionier e-mobilności
O czym mówimy?
Bo ja OD POCZĄTKU pisałem o dokładanym immo, który jest w stanie zabezpieczyć przed nieuprawnionym dostępem po złamaniu (np. zeskanowaniu przez game boya) dostępu bezkluczykowego.
Zwykły immo oczywiście jest, ale nijak nie przydaje się w tego typu sytuacji.
I o to mi chodziło, bo możnaby z Twojej wypowiedzi sądzić, że immo w ogóle nie ma... na co właściwie wychodzi :D
Ja (też) niczego nie dokładałem - ale e-Soul nie jest chyba autem pożądanym przez złodziei, może też i dlatego, że u nas nie ma spalinówek w tej budzie? Dodatkowa zaleta oczojeba - nie kradną 🤣

Pozdrawiam
 

solik

Pionier e-mobilności
To sa pastylki jak Omega ktore sprzedaje Mazda ale i przy nich zdarzaja sie kradzieze. Myslicie ze za kazdym razem montuja to w inny sposob / w innym miejscu i Mariusz z ASO nie powie gdzie? :) wiadomo ze lepiej utrudnic zycie zlodziejom..
 

electricar

Zadomawiam się
Auror watku ma wymagania jakosciowe i technologiczne jak do Porsche Tycan, ale zapomniał ze kupił jednego z najtańszych elektrykow z normalna bateria. I przeszkadza mu ze nie gniazda zapalniczki w bagażniku... większość tych anty-argumentów to takie pierdoły że szkoda komentować. Czekam na propozycje samochodu co spełnia wszystkie oczekiwania i nie ma zadnych wad w tej kasie.
 

PiotrS

Posiadacz elektryka
Chyba trochę przesadzasz.
Wymieniłem trzy główne powody, dla których nie kupiłbym tego auta drugi raz. Szczególnie przy moim użytkowaniu. Dużo jeżdżę w trasy, gdzie akurat nie brakuje szybkich ładowarek. Cena, jak cena, znajdziesz na rynku tańsze. Natomiast auta w podobnej klasie mają szybsze ładowanie.
Na marginesie, o ile to jeszcze można wybaczyć w starej konstrukcji eNiro, to w Niro EV to jest jakieś totalne nieporozumienie.

Wymieniłem też inne, mniej istotne wady.
Nie bardzo wiem, czemu akurat czepiasz się tego gniazdka 12V. W sumie w aucie za 180 000 zł mogłoby być, prawda? Dla producenta nie jest to jakiś wielki koszt. Niestety przy zakupie nie zwróciłem na to uwagi, a niedawno, po zaniesieniu do auta wypełnionej lodówki, okazało się, że nie mam jak jej podłączyć.

Na koniec, nie wiem, czy to zauważyłeś, uważam, że ogólnie eNiro to niezły samochód (szczególnie do miasta). Teraz, gdy już wiem więcej wybrałbym inne auto.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Na koniec, nie wiem, czy to zauważyłeś, uważam, że ogólnie eNiro to niezły samochód (szczególnie do miasta). Teraz, gdy już wiem więcej wybrałbym inne auto.
Tzn. jakie w tej cenie?
Bo obawiam się, że poza Soulem, Niro nie ma specjalnie konkurencji.
Każdy inny będzie albo droższy, albo gorszy, gorzej wyposażony, albo z dużo dłuższą listą niedoróbek.
 
Top