Nissan Leaf - hak

Ronin78

Posiadacz elektryka
Pytałem w ASO - u nas nie można ciągnąć przyczep bo można stracić gwarancję na napęd

W Niemczech montują haki zdolne do nacisku 60kg na kulę, taki nacisk to jest przecież standard (50-90) i przyczepę DMC 750 czy 1000 to by targało jak złoto.

Czy ktoś przerabiał, czy da się to oficjalnie przejść w SKP i wbić w urzędzie?
 

Attachments

  • qcjhuoiayv691.png
    qcjhuoiayv691.png
    250,8 KB · Liczba wyświetleń: 14
  • 466a6c939d898de9ff624488b95c2dfe.jpeg
    466a6c939d898de9ff624488b95c2dfe.jpeg
    44,7 KB · Liczba wyświetleń: 14
  • v12z6niayv691.png
    v12z6niayv691.png
    161,7 KB · Liczba wyświetleń: 13

ClassicGOD

Leaf on the wind
Leaf nie ma w Europie homologacji do ciągnięcia przyczep więc nie wolno i nie przejdzie w urzędzie (chyba że trafisz na urzędnika co nie łapie co i jak albo lubi koperty).
W Ameryce mają to w pupie i holują Leafami na lewo i prawo i nic się im nie dzieje.
Spec od Leafów - Paweł Drozd pisał że ciągnął Leafem 2tony i samochód nie robił problemów.
 

vwir

Pionier e-mobilności

ClassicGOD

Leaf on the wind
Wiadomo który hak pasuje?
Niby na grupie polecali ten ale ja się na hakach nie znam więc nie wiem ile to warte, hak jest bez wiązki ale nie wiem jaka jest potrzebna, niby sklep poleca jakieś akcesoria ale jak pisałem g**** wiem o hakach:

 
Top