no to mamy drugiego Riviana w PL :)

eSUBA94

Posiadacz elektryka
jestem ciekawy czy jakby byly LFP to by przezyly taki dlugi postój

są nawet takie ktore maja BMS z bluetoothem, mozna by sprawdzic po jakims czasie statystyki jak byly ladowane i jak duzo cykli nabiło

tak każdy zmienia na LFP z wbudowanym BMS który oprócz UART ma BT ale ceny mają jakbym kupował na 18650 w 2012 roku

skorą są samoróbki do falowników solarnych z aliexpress i praktycznie każdy lepszy BMS z DIY ma nawet wifi już to nie wiem sam czy nie zrobie jednej większej baterii podłużnej 4S LFP albo 3S z Yuasy "LEV" Lion która ma też spoooro cykli jak na starego liona
tymbardziej że przy 2x LFP ludzią i tak potrafii 3 cykle dziennie walnąć z sentry, dosłownie auto drenuje baterie w dół i jak jest już mało % to doładowywuje z HV i tak 3x dziennie jak mało jeździsz - mało w sensie 20 minut
 

szczur333

Fachowiec
ja bym LTO dał odrazu - LTO maja 30k cykli, wiec nawet 10 dziennie mogloby walic i przezyloby 10 lat - mysle ze 40ah spokojnie by weszlo
 
Top