Nowe TMX i TMS?

nabrU

Moderator

Bronek

Pionier e-mobilności
Ekran za kierownicą może zniknąć bo jest bez sensu. Ale to że ma się nie obracać to już gorzej
Kamerka przednia OK .
Oś tylna skrętna , bylo by milo.
Z przyśpieszeniem i mocą nie będą grzebać bo to już nikogo nie rajcuje, a Plaidy mają tego po korek .
Światełka itp , to już pierdoły
 

Halisep

Posiadacz elektryka
Z mojej listy życzeń do modelu S:
  • Bateria przynajmniej 120kWh,
  • 800V
  • Lepsza krzywa ładowania,
  • Skrętna tylna oś,
  • Jeśli bez ekranu przed kierowcą, to chociaż HUD,
  • Lepsze wyciszenie, zwłaszcza podwozia,
  • Regulowane zagłówki, bo te obecne są dla wysokich bardzo niewygodne,
  • Wyżej poprowadzona szyba czołowa (też dla wysokich, żeby w wygodnej pozycji widzieć na dalej niż 100m)
  • Masaż,
  • Po 15 latach od premiery przyda się w końcu zmienić coś więcej w wyglądzie niż zderzak i światła,
Czas mija, plaid+ niedowieziony, a obecna konstrukcja już niczym oprócz przyspieszeniem się za bardzo chwalić nie może na tle konkurencji, więc po latach stagnacji pora na duży skok jakościowy.
 

nabrU

Moderator

zibizz1

Pionier e-mobilności
Kamera w zderzaku 99%
 

Attachments

  • Screenshot_20250523-080722.X.png
    Screenshot_20250523-080722.X.png
    997,2 KB · Liczba wyświetleń: 9
  • Screenshot_20250523-080748.X.png
    Screenshot_20250523-080748.X.png
    1 007,1 KB · Liczba wyświetleń: 9

nabrU

Moderator
Pojawiły się 'odświeżone' Model X i Model S. No i skończyło się jak zwykle czyli kosmetyczne zmiany.
Wersji RHD nadal nie ma (nie to żebym chciał kupować, ale... ;))

1749801019478.png

1749801045766.png
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Myślałem że Adaptive driving beams montują już od ~2 lat
I zastanawia mnie to:
The new Model X has 2.7% or 2.5 additional cubic feet of cargo space (94.5 cu ft) and is 0.1 inches longer than the previous version, providing slightly more room for third-row passengers

Co tam zrobili i czy to ma jakiekolwiek realne znaczenie
 
Top