To raczej marketingi się nie nauczyły że długofalowo lepiej dbać o swoich klientów i jest to bardziej opłacalne, niż na siłę pozyskiwać nowych nielojalnych którzy po skończeniu promki odchodzą.Nie umiesz w marketing co ?![]()
To raczej marketingi się nie nauczyły że długofalowo lepiej dbać o swoich klientów i jest to bardziej opłacalne, niż na siłę pozyskiwać nowych nielojalnych którzy po skończeniu promki odchodzą.Nie umiesz w marketing co ?![]()
Co nie znaczy, że działa dobrze.Więc nie, to nie marketingi się zmienią. To tak działa...
Ktoś to mierzył?Nie ma być dobrze.
Ma być skuteczne i jest.
Wydaje mi sie ze niektóre firmy sie zmieniają i zaczynają doceniać swoich lojalnych klientów. Szczególnie takie bardziej premium bym powiedział.To jest ten problem co w anegdocie:
Jeśli ci ktoś na przyjęciu mówi, że za dużo wypiłeś - zignoruj go.
Jeśli ci to powie następny i następny - zamów taksówkę.
Ci "następni" to jak doświadczenie życiowe - chciałbyś żeby było tak jak piszesz, ale od lat jest tak samo:
- warunki oferowane w promocjach dla nowych abonentów komórczanych są lepsze niż mają uwiązani umowami na 2 lata;
- bank zaoferuje lokatę na wyższy procent nowemu klientowi, a nie aktualnemu.
itd. itp.
Więc nie, to nie marketingi się zmienią. To tak działa...
Ile zaplaciles za ostatnie faktury do GW w 12 miesiecy ?To raczej marketingi się nie nauczyły że długofalowo lepiej dbać o swoich klientów i jest to bardziej opłacalne, niż na siłę pozyskiwać nowych nielojalnych którzy po skończeniu promki odchodzą.![]()
Nie wiem co to ma udowodnić ale proszę.Ile zaplaciles za ostatnie faktury do GW w 12 miesiecy ?