Nowy cennik Ionity od 28.05.2024

STMS

Pionier e-mobilności
No nie.
Po pierwsze, na zachodzie jest mnóstwo ładowarek Ionity i często w lepszej lokalizacji niż SuC.
Po drugie, przy tych cenach jest już bardzo znośnie. Dodatkowo inne marki mogą mieć swoje preferencyjne abonamenty z uwzględnieniem Ionity w jeszcze niższej cenie niż w tym Ionity Passport.
No i po trzecie, na zachodzie też możesz korzystać nie-teslą z SuC, ale tutaj patrz punkt 1, czyli często gorsza lokalizacja SuC.

Nie wiem ile jeździłeś TESLA poza PL ale ja zrobiłem 12 kkm i wiem że jazda TESLA kontra Ionity to całkiem inna liga komfortu jazdy i ceny tej jazdy
 

nabrU

Moderator
Myślę, że sprzeczka co lepsze: czy SuC czy Ionity nie ma tu sensu szczególnie jeśli mowa o Zachodzie Europy gdzie zarówno i jednego i drugiego jest pełno (i SuC są otwarte dla non-Tesla). Ja tam się cieszę, że jest jakaś pozytywna reakcja cenowa ze strony Ionity bo są jedyną tak popularną, ponadkrajową alternatywą dla Tesli. I jedyną chyba dla posiadaczy EV z architekturą 800V.
Oby inne sieci poszły w ich ślady...
 

Halisep

Posiadacz elektryka
Nie wiem ile jeździłeś TESLA poza PL ale ja zrobiłem 12 kkm i wiem że jazda TESLA kontra Ionity to całkiem inna liga komfortu jazdy i ceny tej jazdy
XD
No z jakieś 50kkm.
Nie wiem ile zrobiłeś kilometrów poza Polską na Ionity, ale ja przynajmniej mam porównanie. Ba, nawet jeździłem na tych samych trasach najpierw Teslą (albo jak Ty piszesz: TESLĄ), a później ev6 albo iXem. I powiem tak: SuC są gorzej ulokowane. W większości przypadków trzeba bardziej zbaczać z trasy.
I teraz najlepsze: obecnie ceny SuC i Ionity są praktycznie równe. W niektórych krajach Ionity jest tańsze, a w niektórych SuC. Różnica marginalna.
 

Halisep

Posiadacz elektryka
Myślę, że sprzeczka co lepsze: czy SuC czy Ionity nie ma tu sensu szczególnie jeśli mowa o Zachodzie Europy gdzie zarówno i jednego i drugiego jest pełno (i SuC są otwarte dla non-Tesla). Ja tam się cieszę, że jest jakaś pozytywna reakcja cenowa ze strony Ionity bo są jedyną tak popularną, ponadkrajową alternatywą dla Tesli. I jedyną chyba dla posiadaczy EV z architekturą 800V.
Oby inne sieci poszły w ich ślady...
Żadna sprzeczka. Po prostu lubię fakty, a nie czyjeś widzimisię. Jak gościu mówi, że tylko Teslą można komfortowo podróżować, no to sorki, ale mając doświadczenie z różnymi EV wiem, że to bzdura. Moim zdaniem jest teraz bardzo blisko. Ceny bardzo zbliżone, ilość ładowarek na zachodzie jest zdecydowanie wystarczająca, liczba stanowisk też, bo na zachodzie nigdy nie musiałem czekać w kolejce (nie to co u nas), czasami zdarzały się zepsute słupki czy to na SuC, czy na Ionity, ale zawsze jakieś działające stanowisko było wolne.
 

STMS

Pionier e-mobilności
Żadna sprzeczka. Po prostu lubię fakty, a nie czyjeś widzimisię. Jak gościu mówi, że tylko Teslą można komfortowo podróżować, no to sorki, ale mając doświadczenie z różnymi EV wiem, że to bzdura. Moim zdaniem jest teraz bardzo blisko. Ceny bardzo zbliżone, ilość ładowarek na zachodzie jest zdecydowanie wystarczająca, liczba stanowisk też, bo na zachodzie nigdy nie musiałem czekać w kolejce (nie to co u nas), czasami zdarzały się zepsute słupki czy to na SuC, czy na Ionity, ale zawsze jakieś działające stanowisko było wolne.
Gościu chcesz fakty to podaj dzisiejsze ceny z cennika ionity z DE FR itp

Bez żadnych kombinowanych abonamentów na które nie dostaniesz faktury itd

Chętnie sprawdzę te Twoje rewelacje
 

nabrU

Moderator

Halisep

Posiadacz elektryka
Ja nie wiem, czy ja piszę niewyraźnie, czy może ktoś tu tak bardzo chce zareklamować swój link do refferali, że cała logika uchodzi bokiem.
Więc jeszcze raz, powoli:
Jeśli jeździmy po Europie samochodem elektrycznym, to niezależnie czy ładujemy się na SuC, czy na Ionity, komfort ładowania i ogólnej podróży jest bardzo zbliżony. Kropka.
Ale skoro przy wyjaśnieniu i braku innych argumentów teraz doczepiłeś się ceny, no to proszę bardzo. SuC miały tanie ładowanie, a teraz Ionity dorównało. I tak, można brać fakturę.

SuCIonity (50zł)
DE0,41-0,50€0,39€
FR0,32-0,38€0,33€
NOK3,90-4,55NOK3,00NOK
CZ10,50-12,00CZK12,00CZK
*Wyklikałem po kilka lokalizacji w aplikacji Tesli i wziąłem szerszy zakres.

Teraz czekam na doczepkę o kwotę abonamentu, bo przecież abonamenty w Tesli nie istnieją...ekhm premium connectivity
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Teraz czekam na doczepkę o kwotę abonamentu, bo przecież abonamenty w Tesli nie istnieją...ekhm premium connectivity
Istnieją. Ja płacę abonament w Tesli (Peugeot e208).
 

Halisep

Posiadacz elektryka
A z resztą, po co tracić czas na bezsensowną dyskusję.
Bo przecież tylko Teslą można jeździć za granicę. EV innych marek to szrot I w ogóle. Ładowarki poza SuC drogie i awaryjne. Więc jak coś to kupować tylko Teslę i koniecznie używając linka do refferali kolegi @STMS
 

JED 3City

Fachowiec
Ja nie wiem, czy ja piszę niewyraźnie, czy może ktoś tu tak bardzo chce zareklamować swój link do refferali, że cała logika uchodzi bokiem.
Więc jeszcze raz, powoli:
Jeśli jeździmy po Europie samochodem elektrycznym, to niezależnie czy ładujemy się na SuC, czy na Ionity, komfort ładowania i ogólnej podróży jest bardzo zbliżony. Kropka.
Ale skoro przy wyjaśnieniu i braku innych argumentów teraz doczepiłeś się ceny, no to proszę bardzo. SuC miały tanie ładowanie, a teraz Ionity dorównało. I tak, można brać fakturę.
SuCIonity (50zł)
DE0,41-0,50€0,39€
FR0,32-0,38€0,33€
NOK3,90-4,55NOK3,00NOK
CZ10,50-12,00CZK12,00CZK
*Wyklikałem po kilka lokalizacji w aplikacji Tesli i wziąłem szerszy zakres.

Teraz czekam na doczepkę o kwotę abonamentu, bo przecież abonamenty w Tesli nie istnieją...ekhm premium connectivity
Chcialbym tylko zwrocic uwage na to, ze w NO jest drozej niz 4.55 NOK.
 
Top