Nowy Model X 2025/2026

zibizz1

Pionier e-mobilności
Ten ekranik z tyłu , to ni pies ni wydra .nJako auto rodzinne wzorem np Merca lepiej gdyby były np .dwa ruchome tablety zapinane na oparciach ?

Przy konfiguracji 6 osobowej ten ekranik z tyłu jest super, lepszy byłby pod sufitem ale w Xie nie ma tam miejsca bo albo przednia szyba albo drzwi. Ewentualnie 4 zamiast jednego;) ale szkoda kasy. na tyle.

Drzwi muszą być, do transportu dzieci dużo lepsze. Wolę jechać szerszym Xem z tymi drzwiami niż węższym Ykiem. Dwa razy juz wychodziłem przez nie jako kierowca bo przednimi się nie dało.

Chociaż marzę o takim minivanie od Tesli jak Id. Buzz z drzwiami przesuwnymi, tylko musiałbym mieć podobny zasięg do Xa i poniżej 5s do 100
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Buzz mi sie też podoba. I pełna zgoda co do jego parametrów . Ja bym brał najmniejszy .
Falcony sie faktycznie sprawdzają , trzeba wiadomo uwazać jak z każdym otwieraniem innych drzwi
Ale automatyka przednich też jest super l ostatnio w innym aucie wsiadając jako kierowca od razu nacisnąłem nagą na hamulec, a tu nic. Gdyby nie zapinanie pasa itp , to bym chyba ruszył z otwartymi drzwiami :) .
Można też przywyknąć do tych małych różnic w obsłudze , czyli opóźnień jak auto się np budzi itp To są ułamki sekund .
Jest po prostu inaczej.
Co do ekraniku tylnego moge sie mylić w ocenie , ale wiem że żona z niego korzysta tylko jako sterownika klimatyzacji itp , a gdy coś ogląda na np YT ,to i tak na smartfonie. Pies ktory lubi siedzieć na jej na karku wyklucza dodatkowo nawet to sterowanie
 
Last edited:

Rutkowski2

Nowy na Forum
Też mnie to ciekawi – 800V to w końcu krok w stronę realnie szybszego ładowania, oby nie tylko na papierze. Steer-by-wire brzmi fajnie, ale pytanie jak to będzie działać w praktyce, szczególnie przy większym aucie jak X. Czekam na pierwsze testy i realne opinie, bo zapowiada się konkretny update.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Też mnie to ciekawi – 800V to w końcu krok w stronę realnie szybszego ładowania, oby nie tylko na papierze. Steer-by-wire brzmi fajnie, ale pytanie jak to będzie działać w praktyce, szczególnie przy większym aucie jak X. Czekam na pierwsze testy i realne opinie, bo zapowiada się konkretny update.
Steer by wire genialna sprawa, jeszcze w komplecie ze skrętną tylną osią powowduje, że autem o bardzo dużych rozmiarach manewruje się jak miejskim maluchem, no i stabilność prowadzenia na autostradzie przy dużych prędkościach.
 
Top