nabrU
Pionier e-mobilności
Wszystko OK, tylko jak pisałem to są 2 różne rozwiązania:
- roaming GW działa ciutkę inaczej (jak sama nazwa mówi) i ma swoje ograniczenia (polityka uczciwego korzystania czy jak to się tam nazywa). Płacisz też abonament (wiem: płacisz i tak, ale jednak). Plus liczba ładowarek w roamingu GW to podobno ponad 140 tys.
- Electroverse z kolei to agregacja wielu operatorów z ich własnymi cenami (plus w UK trochę zniżek jeśli jest się abonentem Octopus). Brak miesięcznych opłat. Liczba ładowarek ponad 620 tys.
Jeśli więc zależy Ci na stałej cenie i jeździsz w rejony gdzie roaming GW ma 'pokrycie' to jest to rozwiązanie OK i co do tego nie ma wątpliwości.
Jeśli jednak potrzeba Ci karty z dużą ilością operatorów w Europie , potencjalnie jako karta back-up (przecież nie płacisz abo) to Electroverse jest bardzo OK. Karta Shell Recharge obsługuje chyba podobną ilość ładowarek co Electroverse, ale z tego co czytam macie problem z jej zamówieniem w PL. Elli chyba też ma ok 600 tys. więc to nastęna alternatywa jako karta 'w razie W'.
- roaming GW działa ciutkę inaczej (jak sama nazwa mówi) i ma swoje ograniczenia (polityka uczciwego korzystania czy jak to się tam nazywa). Płacisz też abonament (wiem: płacisz i tak, ale jednak). Plus liczba ładowarek w roamingu GW to podobno ponad 140 tys.
- Electroverse z kolei to agregacja wielu operatorów z ich własnymi cenami (plus w UK trochę zniżek jeśli jest się abonentem Octopus). Brak miesięcznych opłat. Liczba ładowarek ponad 620 tys.
Jeśli więc zależy Ci na stałej cenie i jeździsz w rejony gdzie roaming GW ma 'pokrycie' to jest to rozwiązanie OK i co do tego nie ma wątpliwości.
Jeśli jednak potrzeba Ci karty z dużą ilością operatorów w Europie , potencjalnie jako karta back-up (przecież nie płacisz abo) to Electroverse jest bardzo OK. Karta Shell Recharge obsługuje chyba podobną ilość ładowarek co Electroverse, ale z tego co czytam macie problem z jej zamówieniem w PL. Elli chyba też ma ok 600 tys. więc to nastęna alternatywa jako karta 'w razie W'.