lorence
Zadomawiam się
Wszystko zależy kto gdzie jeździ autem, moje auto robi ok 30tys rocznie ok 70% to ekspresówki i autostrady, mam volvo jeszcze, lampy po 100k,zderzak i maska wyglądają mega słabo.
Ja oklejam grubą folią, samoregenerującą się. Co do argumentu o lakierowaniu, przy czarnym lakierze luz ale biała perła jest droga, lakierowanie zderzaka jak pytałem ok 1200zł...
Oklejenie całego frontu 5400zł netto. Moim zdaniem warto przynajmniej same lampy okleić folią ochronną.
Co do szyby to mi np odradzili, przy dużych przebiegach folia na szybie mocno sie rysuje do tego przy autopilocie nawet po suchej szybie wycieraczki pracują... plus cena jest spora jak za samą folię na szybę 1500zł netto.
Jak ktoś jeździ tylko np po mieście i sporadycznie trasa to oklejanie nie ma sensu.
Btw mam przebieg 350km i już 0,5cm odprysk na szybie który wczoraj naprawiałem :/ firma w której wypełniali mi ubytek powiedziała że tesla nie ma jakiegoś minerału w szybie które są w innych autach europejskich i przez to jest szyba jest słabsza (nie wiem ile w tym prawdy i czy to nie kolejna bzdura o teslach).
Ja oklejam grubą folią, samoregenerującą się. Co do argumentu o lakierowaniu, przy czarnym lakierze luz ale biała perła jest droga, lakierowanie zderzaka jak pytałem ok 1200zł...
Oklejenie całego frontu 5400zł netto. Moim zdaniem warto przynajmniej same lampy okleić folią ochronną.
Co do szyby to mi np odradzili, przy dużych przebiegach folia na szybie mocno sie rysuje do tego przy autopilocie nawet po suchej szybie wycieraczki pracują... plus cena jest spora jak za samą folię na szybę 1500zł netto.
Jak ktoś jeździ tylko np po mieście i sporadycznie trasa to oklejanie nie ma sensu.
Btw mam przebieg 350km i już 0,5cm odprysk na szybie który wczoraj naprawiałem :/ firma w której wypełniali mi ubytek powiedziała że tesla nie ma jakiegoś minerału w szybie które są w innych autach europejskich i przez to jest szyba jest słabsza (nie wiem ile w tym prawdy i czy to nie kolejna bzdura o teslach).
Last edited: