One card to rule them all…

nabrU

Moderator
Jeszcze nie widziałem BEV z którego poziomu nie dałoby się zatrzymać ładowania: pilot, przycisk fizyczny, przycisk na ekranie...
 

vwir

Pionier e-mobilności
Jeszcze nie widziałem BEV z którego poziomu nie dałoby się zatrzymać ładowania: pilot, przycisk fizyczny, przycisk na ekranie...

Heh, no to poczytaj o przebojach redaktora z Ioniq 5. Musiał przestawić w ustawieniach poziom maksymalnego naładowania bo inaczej nie można było zatrzymać ładowania. Mój znajomy w Ioniq 28kWh też już musiał korzystać z czerwonego grzyba, bo nie było innego sposobu.
 

cezbar

ID.4 Pro 128kW/77kWh 2023
Heh, no to poczytaj o przebojach redaktora z Ioniq 5. Musiał przestawić w ustawieniach poziom maksymalnego naładowania bo inaczej nie można było zatrzymać ładowania. Mój znajomy w Ioniq 28kWh też już musiał korzystać z czerwonego grzyba, bo nie było innego sposobu.
😮
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Jeszcze nie widziałem BEV z którego poziomu nie dałoby się zatrzymać ładowania: pilot, przycisk fizyczny, przycisk na ekranie...
W Kia/Hyundai DC się nie da w ten sposób.
 

nabrU

Moderator
Heh, no to poczytaj o przebojach redaktora z Ioniq 5. Musiał przestawić w ustawieniach poziom maksymalnego naładowania bo inaczej nie można było zatrzymać ładowania. Mój znajomy w Ioniq 28kWh też już musiał korzystać z czerwonego grzyba, bo nie było innego sposobu.
W Kia/Hyundai DC się nie da w ten sposób.
Słowem: nie kupować Kia / Hyundai bo nie mają podstawowej funkcji zatrzymania i odblokowania ładowania.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Słowem: nie kupować Kia / Hyundai bo nie mają podstawowej funkcji zatrzymania i odblokowania ładowania.
DC.
AC da się przerwać.

Z DC też generalnie da się to zrobić nawet z apki, manewrując poziomami ładowania.
No i jednak ładowarki DC potrafią przerwać ładowanie same, więc błahy to powód żeby kupić gorsze auto.
 
Top