vwir
Pionier e-mobilności
Tym bardziej w Leafie, gdzie przycisk na pilocie rozłącza chademo.To nie mogles z auta?
Tym bardziej w Leafie, gdzie przycisk na pilocie rozłącza chademo.To nie mogles z auta?
Jeszcze nie widziałem BEV z którego poziomu nie dałoby się zatrzymać ładowania: pilot, przycisk fizyczny, przycisk na ekranie...
Omoda E5 pozdrawiaJeszcze nie widziałem BEV z którego poziomu nie dałoby się zatrzymać ładowania: pilot, przycisk fizyczny, przycisk na ekranie...
😮Heh, no to poczytaj o przebojach redaktora z Ioniq 5. Musiał przestawić w ustawieniach poziom maksymalnego naładowania bo inaczej nie można było zatrzymać ładowania. Mój znajomy w Ioniq 28kWh też już musiał korzystać z czerwonego grzyba, bo nie było innego sposobu.
W Kia/Hyundai DC się nie da w ten sposób.Jeszcze nie widziałem BEV z którego poziomu nie dałoby się zatrzymać ładowania: pilot, przycisk fizyczny, przycisk na ekranie...
Heh, no to poczytaj o przebojach redaktora z Ioniq 5. Musiał przestawić w ustawieniach poziom maksymalnego naładowania bo inaczej nie można było zatrzymać ładowania. Mój znajomy w Ioniq 28kWh też już musiał korzystać z czerwonego grzyba, bo nie było innego sposobu.
Słowem: nie kupować Kia / Hyundai bo nie mają podstawowej funkcji zatrzymania i odblokowania ładowania.W Kia/Hyundai DC się nie da w ten sposób.
DC.Słowem: nie kupować Kia / Hyundai bo nie mają podstawowej funkcji zatrzymania i odblokowania ładowania.
Serio? Kliknięcie na pilocie „otwórz” nie odblokowuje portu ładowania? Kilka razy się ładowałem na DC i nie zauważyłem problemuW Kia/Hyundai DC się nie da w ten sposób.