One card to rule them all…

daniel

Señor Meme Officer
A ktoś próbował Electroverse w wersji 'for Business', czy wszyscy jadą na wersji prywatnej?
Ja próbowałem i nie akceptowało polskiego numeru VAT.
 

nabrU

Moderator
Nie udało mi się dowiedzieć od nich jakie mają stawki za kWh w PL u poszczególnych operatorów. Dlatego zdecydowaliśmy się w firmie na inną kartę.
Ale przecież stawki są widoczne na mapie po kliknięciu na konkretną ładowarkę więc nie wiem gdzie tu problem.
 

Paweł M.

Posiadacz elektryka
Ale przecież stawki są widoczne na mapie po kliknięciu na konkretną ładowarkę więc nie wiem gdzie tu problem.
1. w tym że potrzebne było zestawienie żeby móc łatwo porównać oferty przed podpisaniem umowy.
2. Stawki widoczne na mapie są stawkami bez żadnych upustów.
DKV i Shell mają wynegocjowane u niektórych operatorów lepsze stawki niż te ogólnodostępne.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Jakbym ładował prywatnie to też by mnie interesował tylko terminal
Nie interesowałby Cię.
Ceny za ładowanie w ten sposób wykluczają sens jego użycia.
Już lepiej się przemęczyć z kartą rfid od GW.
 

Paweł M.

Posiadacz elektryka
Nie interesowałby Cię.
Ceny za ładowanie w ten sposób wykluczają sens jego użycia.
Już lepiej się przemęczyć z kartą rfid od GW.
w sumie fakt, ceny wtedy są bez upustów.

czemu przemęczyć? mi jest o wiele łatwiej z kartą rfid od GW niż aplikacją.

Na ładowarkach GW karta DKV też działa ale nie ma żadnych upustów, dlatego zdecydowałem się na dodatkową kartę i abonament od GW. Jedyny minus tego rozwiązania to faktura po każdym ładowaniu. Brak faktury zbiorczej przy ładowaniu na firmę to moim zdaniem ogromna porażka.
 

Paweł M.

Posiadacz elektryka
DKV jest droga. GW czy Ionity ma ceny jak bez abonamentu z ich brutto robi się netto. Tj. jak korzystałem to było coś około 3 zł netto :/. BP Charge tutaj lepsza, ale szału też nie ma. Było sporo po 1 zł stacji, ale okazało się to błędem w aplikacji.
droga?
Jak szukałem rozwiązania to była najtańsza. Shell Recharge w skali miesiąca wychodzi drożej, tam rozliczany jest % od każdego ładowania. BP Charge w Polsce ma jeszcze jak dla mnie zbyt mało umow z operatorami.
DKV działa u 16 różnych operatorów, z tych kluczowych to nie ma jedynie Orlena

karta to koszt 5,49eur/mc, działa w całej Europie. Oprócz ładowań działają też myjnie, płyny do spryskiwaczy i itp. praktycznie na wszystkich stacjach w PL.
Wszystko wchodzi na FV zbiorczą wystawianą 2/mc z terminem płatności.

stawki na GW zgadza się bez upustów dlatego polecam wziąć dodatkowo od kartę GW.
przykładowe stawki
Ionity 2,5, powerDot 2,19. Tesla 1,6.
Udostępnili cały wykaz więc wiem gdzie karta zadziała i jaka tam jest stawka. Przy rozwiązaniach flotowych dla firm DKV wychodziło najrozsądniej.

Piszę o tym nie żeby coś reklamować tylko żeby ułatwić komuś szukanie rozwiązania dla firm z kilkoma autami EV
 
Last edited:

Ev3

Pionier e-mobilności
w sumie fakt, ceny wtedy są bez upustów.

czemu przemęczyć? mi jest o wiele łatwiej z kartą rfid od GW niż aplikacją.
Wiadomka, ale trudniej niż płacenie bez aplikacji w terminalu.
Bo jednak trzeba się zalogować, zapłacić za kartę, czekać aż przyślą....
 

Jusand

Posiadacz elektryka
droga?
Jak szukałem rozwiązania to była najtańsza. Shell Recharge w skali miesiąca wychodzi drożej, tam rozliczany jest % od każdego ładowania. BP Charge w Polsce ma jeszcze jak dla mnie zbyt mało umow z operatorami.
DKV działa u 16 różnych operatorów, z tych kluczowych to nie ma jedynie Orlena

karta to koszt 5,49eur/mc, działa w całej Europie. Oprócz ładowań działają też myjnie, płyny do spryskiwaczy i itp. praktycznie na wszystkich stacjach w PL.
Wszystko wchodzi na FV zbiorczą wystawianą 2/mc z terminem płatności.

stawki na GW zgadza się bez upustów dlatego polecam wziąć dodatkowo od kartę GW.
przykładowe stawki
Ionity 2,5, powerDot 2,19. Tesla 1,6.
Udostępnili cały wykaz więc wiem gdzie karta zadziała i jaka tam jest stawka. Przy rozwiązaniach flotowych dla firm DKV wychodziło najrozsądniej.

Piszę o tym nie żeby coś reklamować tylko żeby ułatwić komuś szukanie rozwiązania dla firm z kilkoma autami EV
Te ceny na DKV to netto czy brutto?
Masz gdzieś tą rozpiskę? Mam DKV w firmie ale na spalinowe.
 
Te ceny na DKV to netto czy brutto?
Masz gdzieś tą rozpiskę? Mam DKV w firmie ale na spalinowe.
W ogóle jako zawodowy tester to mam problem z ta DKV straszny.
Z aplikacji nie odpalają się stacje elocity (a mają tańsze AC niż normalnie na mojej wiosce).
W apce ceny ustawione mam jako brutto, ale pokazują netto
Zamówiłem kartę od nich kurierem miesiac temu, w apce jest aktywna, a karta nadal nie dotarła :D

Ktoś z DKV ma problemy z odpaleniem z apki ładowania na sieci Elocity/Eleport? Allego mi tylko odpaliło.
 
Top