Oryginalne chlapacze

kARPIU

Fachowiec
Te czerwone są toporne, ale na pewno skuteczniejsze. Coś za coś. Ja jednak zdecyduje się na coś bardziej delikatnego, a jak ze skutecznością Twoich?
Nie wiem jak mialbym ocenic. Wkoncu umylem auto i czekam na jakis deszcz badz blotko. Na te chwile auto nawet czyste po tyg
 

Sebastian

Zadomawiam się
Polazywalem moja propozycje w innym poscie. Nie sa tak ordynarne. Montaz banalny. Zdjecia robiobe zaraz po montazu wiec nie sugerujcie sie blotem.
Na temat oryginalnych chlapaczy slychac same negatywne komentarze i to mnie powstrzymalo przed ich zakupem oraz brak zestawu na tyl
Czy mógłbyś przesłać link do twoich chlapaczy?
I przy okazji są w miare skuteczne?
 

kARPIU

Fachowiec

kaziwich

Posiadacz elektryka
Bjorn twierdzi, że oryginały mają komory w których gromadzi się woda i błoto, ponadto potrafią haczyć o niektóre progi zwalniające. Mniej wystają na boki od chińskich. Od siebie dodam, że chińczyki da się zamontować i zdemontować bez śladu, podczas gdy teslowe wymagają odcięcia jakiejś klapki na spodzie samochodu. Spasowanie czerwieni jest niezłe, ale nie idealne.
View attachment 1011 View attachment 1012

Edit:
Link produktu: https://pl.aliexpress.com/item/4001023814882.html

Zamontowałem tylko przednie i zrobiłem to nieco inaczej niż sugeruje producent. Zamiast śruby i dwóch kołków rozporowych, które są bardzo trudne do wyciągnięcia po zamontowaniu, użyłem dwóch śrub "rozporowych". Wydaje się, że to w zupełności wystarcza.
Bjorn ocenial chlapacze juz dawno kiedy wyszly pierwsze wersje. Wersja druga jest juz poprawiona.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Bjorn ocenial chlapacze juz dawno kiedy wyszly pierwsze wersje. Wersja druga jest juz poprawiona.
Po czym poznać które są pierwsze a które drugie? Mam orginalne zainstalowane oryginalnie i nie wiem czy zmieniać czy zostawić na zimę.
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Po czym poznać które są pierwsze a które drugie? Mam orginalne zainstalowane oryginalnie i nie wiem czy zmieniać czy zostawić na zimę.
Pierwsza wersja od spodu miała mały okrągły otwór, druga większy kwadratowy. Dzisiaj był u mnie Serwis Mobilny Tesli. Wymieniał kamerę w błotniku. Musiał zdjąć chlapacz i wyściółkę nadkola. Wewnątrz była odrobina sypkiego piasku, to wszystko. Tak, że z tym zbieraniem się syfu to takie za przeproszeniem pieprzenie. W myjni wystarczy od strony nadkola polać wody pomiędzy chlapacz i nadkole, a wszystko wyleci dołem przez ten kwadratowy otwór.

6C7C978F-4451-43CC-89E4-CFE96D0D62E1.jpeg
 
Last edited:

slaveq

Pionier e-mobilności
Musiał zdjąć chlapacz i wyściółkę nadkola. Wewnątrz była odrobina sypkiego piasku, to wszystko. Tak, że z tym zbieraniem się syfu to takie za przeproszeniem pieprzenie.

View attachment 2543
Znowu mocne słowa o pieprzeniu poparte jednym przykładem, że u Ciebie było trochę piasku. Ściągałem te chlapacze po myciu auta chyba miesiąc po zakupie i była tam piaskownica i zaschnięte błoto. Dodam, że mam wersję poprawioną. Czyli co mamy 1:1?
 
Last edited:
Top