Pakiet holowniczy

PawelPablo

Fachowiec
Czy ktos wie jak wyglada sytuacja z hakiem? Czy jezeli nie jest dostepny w sklepie na stronie to znaczy ze w serwisie tez go nie mozna zamowic (np. telefonicznie??) .Czy w razie czego zna ktos jakies miejsce gdzie hak mozna montowac poza Tesla i nie straci sie gwarancji?
Niestety nie moge domowic haka w trakcie konfiguracji ,bo auto nie lapie sie na dotacje , wiec hak jest tak naprawde warty ponad 33k :)
Pozdrawiam
 

KrzysztofFly

Moderator
Czy ktos wie jak wyglada sytuacja z hakiem? Czy jezeli nie jest dostepny w sklepie na stronie to znaczy ze w serwisie tez go nie mozna zamowic (np. telefonicznie??) .Czy w razie czego zna ktos jakies miejsce gdzie hak mozna montowac poza Tesla i nie straci sie gwarancji?
Niestety nie moge domowic haka w trakcie konfiguracji ,bo auto nie lapie sie na dotacje , wiec hak jest tak naprawde warty ponad 33k :)
Pozdrawiam
Przez krótki czas pojawiła się opcja zakupu haka (wraz z montażem) w sklepie Tesli, wisiała jako "wkrótce" teraz jej nie ma, być może pojawi się jak będą dostępne. Podobno (bo sam nie sprawdzałem) można zamówić go w aplikacji. Ewentualnie spróbuj dodzwonić się do Tesli w Ząbkach i zapytaj.
 

6_feet_under

Nowy na Forum
Czy ktos wie jak wyglada sytuacja z hakiem? Czy jezeli nie jest dostepny w sklepie na stronie to znaczy ze w serwisie tez go nie mozna zamowic (np. telefonicznie??) .Czy w razie czego zna ktos jakies miejsce gdzie hak mozna montowac poza Tesla i nie straci sie gwarancji?
Niestety nie moge domowic haka w trakcie konfiguracji ,bo auto nie lapie sie na dotacje , wiec hak jest tak naprawde warty ponad 33k :)
Pozdrawiam
Cześć,

byłem w tej samej sytuacji, odebrałem MY LR w zeszły piątek. Zgodnie z procedurą uzyskaną na stanowisku serwisowym w Ząbkach, utworzyłem dziś rano przez aplikację mobilną zgłoszenie serwisowe (tam jest nawet kategoria dotycząca akcesoriów) o treści "Chcę założyć hak". Dostałem wycenę i termin montażu przez serwis mobilny za niecałe 2 tygodnie.
 

krzyk

Zadomawiam się
Ja tak samo. Wystawiłem w aplikacji mobilnej dzisiaj (sekcja "Uaktualnienie i akcesoria"), dostałem wycenę.
W mojej lokalizacji miałem do wyboru dwa terminy 13 i 20 maj. Cena 6068,16 zł.
 

nosekbk

Model Y LR AWD 2024
Ok, to już z własnego doświadczenia, bo wczoraj odebrałem Model Y.

W zakładce Serwis na telefonie wybrałem zgłoszenie serwisowe -> Inne, gdzie opisałem, że chciałbym zamontować hak holowniczy i że proszę o wycenę i montaż przez serwis mobilny. Na czacie podałem też adres i jeszcze raz prośbę o serwis mobilny.

Miałem przy odbiorze też uszkodzone siedzenie z tyłu po prawej, więc ten serwis przyjeżdża już 12 czerwca do domu wymienić fotel, ale w salonie powiedziano mi, że jest szansa że od razu zamontują hak jeśli zaakceptuję wycenę :)
 
Top