paradox MG4 XPOWER - czy wyznawcy Elona wyskoczą ze swoich Tesli?

Ev3

Pionier e-mobilności
Uważasz że te przyciski na konsoli to nie jest tandeta ala Seat z 2000 rocznika? To jest ten sam rodzaj tworzywa, twardy, niemiły w dotyku. Bez 2 zdań.
Aż tak dokładnie się nie przyglądałem, byłem tam przy okazji zamawiania Hyundaia.
Ale nie zwróciło to mojej uwagi na wcześniejszej jeździe próbnej, wnioskuję że nie ma się czego czepiać, zwłaszcza jeśli wiemy że to nie jest jakaś marka premium.
Co do alcantary to jest inna liga jeśli jest dobrze zrobiona.
Każda jest o ligę lepsza od ceraty, tu nie ma dwóch zdań.
Tego nie potrafimy ocenić po egzemplarzu który nie ma 10k zrobionych. Równie dobrze można wrzucić prawdziwą skórę która po pół roku popęka.
Skóry to bym za dopłatą nie chciał.
A za alcantarę chętnie bym dopłacił w każdym aucie.
Niestety, nikt tego nie oferuje.
MG tez tylko w Xpower.

Inaczej bym brał LR - to byłby kamyczek, który by przeważył.
Natomiast brak jakości na desce nie sugeruje, że ktoś wrzucił sporo siana w obszycie foteli tylko wręcz przeciwnie przyciął na wszystkim.
Nie odniosłem takiego wrażenia.
Taniej wyglądało mi już Volvo EX30.
Bardzo mi się to MG4 podobało bo szukamy czegoś dodatkowo jako drugie auto troche mniejsze od Modelu 3 do zakupu latem 25 ale po obejrzeniu go z bliska odpada w przedbiegach. W porównaniu do takiej Kia Niro to jest przepaść jakościowa.
No ja porównuję z poziomu Soula, więc podobnie.
Fakt, że Soul jest tu może lepszy, ale jak dla mnie w MG4 nie ma tragedii.
Przynajmniej w wyższych wersjach, a X Power na czele.

W niższych faktycznie choćby obszycie foteli wygląda słabo, zwłaszcza jak jest już lekko używane.
 
Top