paradox MG4 XPOWER - czy wyznawcy Elona wyskoczą ze swoich Tesli?

krzyss

Pionier e-mobilności
Wg mnie to będzie konkurencja dla Europejskich elektryków volkswagen przespał rewolucję ich id3 miało być czym super duper a wyszła porażka po całości. Mam nadzieję ze sie obudzą bp skończą jak Nokia z komórkami czy inny kodak. Wojna cenowa rozpoczeta ceny w dół
Ale id3 jest super autem, mi sie tym dobrze jechalo. Ma tylko troche drobnych wad ktore mogli naprawic, takich jak jakosc materialow, oraz troche slaby system elektroniki pokladowej.
Jest jednak jeden podstawowy problem z elektrykami od VW, sa za drogie.
Taki wypasiony id3 z duza bateria powinien kosztowac 100-120kzl.
Wtedy by sie sprzedawaly.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Widziałem ostatnio w salonie w Swarzędzu Xpowera.
Do tego w zielonym, matowym kolorze.
Wyglądał naprawdę zacnie - szkoda że nie ma go z większą baterią.

BTW: - ceny MG4 skoczyły o 5 tys w związku z cłem.
 

kaktus

Posiadacz elektryka
Widziałem ostatnio w salonie w Swarzędzu Xpowera.
Do tego w zielonym, matowym kolorze.
Wyglądał naprawdę zacnie - szkoda że nie ma go z większą baterią.

BTW: - ceny MG4 skoczyły o 5 tys w związku z cłem.
Oglądałem to auto w Pzn i kurde ja nie rozumiem zachwytu. Plastiki niskiej jakości czuć to w dotyku w każdym miejscu. Jak ktoś szuka taniego auta to spoko i rozumiem decyzję ale no nie zachwycajmy się tym autem bo jakościowo Ceed go bije. Zarówno pod względem szczegółów z zewnątrz jak i jakości plastików w środku.
 

paradox

Pionier e-mobilności
Oglądałem to auto w Pzn i kurde ja nie rozumiem zachwytu. Plastiki niskiej jakości czuć to w dotyku w każdym miejscu. Jak ktoś szuka taniego auta to spoko i rozumiem decyzję ale no nie zachwycajmy się tym autem bo jakościowo Ceed go bije. Zarówno pod względem szczegółów z zewnątrz jak i jakości plastików w środku.
może i są niskiej jakości ale teraz to jest norma więc nie odbiega od ogółu, z teslą włącznie ;)
 

Agacia76

Posiadacz elektryka
może i są niskiej jakości ale teraz to jest norma więc nie odbiega od ogółu, z teslą włącznie ;)
W Norwegii jezdzi tego duzo od lat i niestety, ale po krotkim okresie uzytkowania wychodzi chinska jakosc( nie organoleptycznie, ale wiem z doswiadczenie innych) . I prosze nie wsadzac mi tesli do tego samego worka co mg😜
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Oglądałem to auto w Pzn i kurde ja nie rozumiem zachwytu. Plastiki niskiej jakości czuć to w dotyku w każdym miejscu.
Tam gdzie się dotyka nie jest źle.
A najdłużej (bo non stop) dotykałoby się alcantary na fotelach.
W porównaniu do ceraty, to inna liga.

Na kierownicy też już nikt nie oferuje prawdziwej skóry - zawsze można samemu taki brak uzupełnić.
 

paradox

Pionier e-mobilności
I prosze nie wsadzac mi tesli do tego samego worka co mg😜
ops przepraszam ciekawe info z NO ale szczerze nie slyszałem ostatnio złych wieści o MG. wcześniejsze egzemplarze jak najbardziej a może już w Norwegii są zbyt rozpieszczeni chociaż Bjorn już w kilku filmach wyraźnie mówił: Tesla go Home! ;)
 

kaktus

Posiadacz elektryka
Tam gdzie się dotyka nie jest źle.
A najdłużej (bo non stop) dotykałoby się alcantary na fotelach.
W porównaniu do ceraty, to inna liga.

Na kierownicy też już nikt nie oferuje prawdziwej skóry - zawsze można samemu taki brak uzupełnić.
Uważasz że te przyciski na konsoli to nie jest tandeta ala Seat z 2000 rocznika? To jest ten sam rodzaj tworzywa, twardy, niemiły w dotyku. Bez 2 zdań.

Co do alcantary to jest inna liga jeśli jest dobrze zrobiona. Tego nie potrafimy ocenić po egzemplarzu który nie ma 10k zrobionych. Równie dobrze można wrzucić prawdziwą skórę która po pół roku popęka. Natomiast brak jakości na desce nie sugeruje, że ktoś wrzucił sporo siana w obszycie foteli tylko wręcz przeciwnie przyciął na wszystkim.

Bardzo mi się to MG4 podobało bo szukamy czegoś dodatkowo jako drugie auto troche mniejsze od Modelu 3 do zakupu latem 25 ale po obejrzeniu go z bliska odpada w przedbiegach. W porównaniu do takiej Kia Niro to jest przepaść jakościowa.
 
Top