Parkowanie przodem - widoczność. Pomysły na rozwiązanie problemu.

inter

Pionier e-mobilności

Yaroslav

Zadomawiam się
Jesli kamera z tylu Ci nie wystarcza i potrzebujesz miec z przodu to ja bym instalowal niezalezne czujniki z buzerami.
Najlepsze rozwiazanie, i w ciasnym duzym miescie bardzo sie jednak czujniki przydaja, nie wazne jak dobrze jezdzisz 😛
Dziękuję za opinię! Patrzyłeś może na link z kamerką? Zestaw z kamerą i dwoma czujnikami w ramce tablicy rejestracyjnej oraz monitor w lusterku to wydatek rzędu 300 zł, a montaż nie wymaga precyzyjnego wiercenia otworów pod czujniki. To rozwiązanie wydaj się mi optymalne, ale liczyłem na opinie grona innych kierowców w tym użytkowników tego modelu.
 

6a8

Posiadacz elektryka
Proponuję szanownym kolegom emocje i docinki przenieść w jakieś inne miejsce.
Rozwiązaniem dla garażu, na już jest patent typu piłeczka tenisowa zwisająca z sufitu w odpowiednim miejscu. To oczywiście nie zamyka drogi do dalszej dyskusji etc.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Proponuję szanownym kolegom emocje i docinki przenieść w jakieś inne miejsce.
Rozwiązaniem dla garażu, na już jest patent typu piłeczka tenisowa zwisająca z sufitu w odpowiednim miejscu. To oczywiście nie zamyka drogi do dalszej dyskusji etc.
Albo deska na podłodze.
 

PiotrTM3

Nowy na Forum
Witam wszystkich!

Wiem, że temat był wałkowany. Ale mam taki pomysł, a zasadniczo kilka pomysłów co z problemem zrobić, bo że to problem, to nie mam wątpliwości.

Pomysł nr 1: dodatkowa kamera na tablicy rejestracyjnej z monitorem w lusterku wstecznym.
Tu link do przykładowego urządzenia:
https://allegro.pl/oferta/zestaw-wifi-kamera-w-ramce-monitor-7-na-lusterko-8616631319 .
To lusterko w Y jest i tak b. małe...

Pomysł nr 2: instalacja niezależnych czujników parkowania w zderzakach (przód/tył) z buzerami i ew. diodowymi wskaźnikami odległości. Niezależnych i porządnych po 6 szt. przód i tył.

Pomysł nr 3: czujniki i kamery w ramkach tablic rejestracyjnych.
Tu dwa przykładowe zestawy:
Czujniki takie sobie, ale metoda małoinwazyjna.

Pomysł nr 4: kamery w ramkach, monitor w lusterku i po sześć czujników w każdym ze zderzaków.

Co o tym sądzicie? Może macie jakieś własne, inne pomysły/rozwiązania? Jakieś linki do podrzucenia?

Aby przybliżyć sytuację, oświadczam, że umiem jeździć i parkować, Tesla mod. Y jest większa od Renault Megane, a prawo jazdy posiadam od wielu lat i nikt mi go nie dał w prezencie.
Tesla może być parkowana w garażu wyłącznie przodem, bo tak mam zainstalowaną ładowarkę obok drugiego (jeszcze większego) samochodu, który parkuje tyłem. Dzięki temu, każdy z użytkowników wspomnianych aut może spokojnie otworzyć drzwi po stronie kierowcy. W garażu pojawiają się co rusz dodatkowe i zmienne przeszkody - a to rower, a to kosiarka, a to coś jeszcze innego. Miejsca nie jest zbyt wiele i chciałbym by Tesla (bez względu kto ją prowadzi) mogła podjechać przodem jak najbliżej ew. przeszkody. Widoczność z miejsca kierowcy oraz przedziwny system wirtualizujący otoczenie wymyślony dla tego auta powodują, że nie da się tego zrobić.

Pomysł nr 5:, Ostatni
 

nabrU

Moderator
Widzę, że w pierwszej kolejności do "pomocy" ruszyli wyznawcy teorii - nie znam się, to się wypowiem, nie mam Tesli, ale starą renówką zaparkuję wszędzie a co dopiero dacią(!), następnie wypowiedział się jakiś ćwok sugerujący abym nauczył się jeździć i dodatkowo wiedzący, kto dał mi prawo jazdy...
Przyznam, że liczyłem na więcej.

Dołączyłeś dzisiaj, napisałeś kilka postów i już kozaczysz i wyjeżdżasz od 'ćwoków'.... super start...
 

deCastelano

Fachowiec
Dołączyłeś dzisiaj, napisałeś kilka postów i już kozaczysz i wyjeżdżasz od 'ćwoków'.... super start...
Ja tu jestem dłużej, a jednak jestem w stanie dostrzec, kto pierwszy zaczął zaczepne komentarze.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Dziękuję za opinię! Patrzyłeś może na link z kamerką? Zestaw z kamerą i dwoma czujnikami w ramce tablicy rejestracyjnej oraz monitor w lusterku to wydatek rzędu 300 zł, a montaż nie wymaga precyzyjnego wiercenia otworów pod czujniki. To rozwiązanie wydaj się mi optymalne, ale liczyłem na opinie grona innych kierowców w tym użytkowników tego modelu.
Jakos nie rozumiem kamerki z przodu… jeszcze dojezdzasz przodem i patrzysz w lusterko, chyba by mi to przeszkadzalo.
Instalacja czujnikow to nie problem, w zdezaku od spodu sa nadal podobno miejsca oznaczone gdzie maja byc.
Jeszczw pare lat temu to rozwiazanie spisywalo sie super, wiec nie widze dlaczego teraz nagle mialo by byc inaczej.

Za to fabryczne czujniki w tesli po ostatniej aktualizacji z tylu nie pokazuja mi odleglosci a tylko kolorami zaznaczaja czy jest juz blisko. Reset nie
Pomaga :(
 
Top