wiktor

Posiadacz elektryka
Kierownica wydaje się skrzypieć delikatnie gdy chwytam ją od dołu ale zjawisko pojawia się sporadycznie i akurat teraz nie chce. Nagrałem za to podłokietnik. Dobrze wiedzieć o gwarancji - zgłoszę to asap bo 6 miesięcy mija 6 grudnia. 👍
uuu lipka, nie lubie takich skrzypiących rzeczy bardzo
 

paradox

Pionier e-mobilności
a ja mam pytanie do użytkowników TM3 HL RWD, czy brakuje wam LR? czy w ogóle odczuwacie jakiś niedosyt z tego powodu?
 

inter

Pionier e-mobilności
a ja mam pytanie do użytkowników TM3 HL RWD, czy brakuje wam LR? czy w ogóle odczuwacie jakiś niedosyt z tego powodu?
Ja nie odczuwam, przyspieszenie jest całkowicie ok (zmieniłem na chill, czasem włączam standard). Trakcja OK, wiadomo na mokrym na tych beznadziejnych oponach, trochę czuć jak system niweluje lekki poślizg.
Micheliny do 2000 km były OK, teraz po przekroczeniu 4000 km, opony czasem na mokrym przy ruszaniu juz się tak nie zachowują jak na początku.
 

Pedr

Posiadacz elektryka
a ja mam pytanie do użytkowników TM3 HL RWD, czy brakuje wam LR? czy w ogóle odczuwacie jakiś niedosyt z tego powodu?
Jeśli chodzi o AWD to absolutnie nie brakuje - samochód jest przyklejony do drogi; w zimie nie miałem nigdy problemu z trakcją co było dla mnie dużym szokiem. Jedynie te Micheliny psują teraz doznania z jazdy. Co do mocy - nie mam porównania, bo jechałem tylko YLR, ale imho jest naprawdę ok. Wydaje mi się, że ruszam zupełnie normalnie bez wariactwa, ale gdy patrzę w lusterko, to wszyscy są gdzieś daleko w tyle 🤷‍♂️ W trybie chill nie potrafię jeździć. Co do zasięgu - u mnie sprawdza się. Ostatnio byłem w Berlinie. Calą trasę z Poznania spokojnie bez ładowania, w drugą stronę ładowanie w Wildau i dojechalem na 20%.
Jedyną rzeczą, której nie byłem świadomy to użytkowanie baterii LFP w „zimie”. Czytałem oczywiście, że te baterie nie lubią się z zimowymi temperaturami, ale zakładałem, że takie warunki zdarzają się u nas bardzo rzadko. Okazuje się jednak, że te zimowe temperatury to tak poniżej 15 na plusie. 🤫 Wybrałem RWD bo różnica w cenie wynosiła w moim przypadku 62k PLN.
 

wiktor

Posiadacz elektryka
a ja mam pytanie do użytkowników TM3 HL RWD, czy brakuje wam LR? czy w ogóle odczuwacie jakiś niedosyt z tego powodu?

oczywiście że tak, ale tylko jak jadę gdzieś dalej. wokół komina w ogóle.
jeżeli będę wymieniał to na pewno wezmę LR.
 

chess_m

Fachowiec
oczywiście że tak, ale tylko jak jadę gdzieś dalej. wokół komina w ogóle.
jeżeli będę wymieniał to na pewno wezmę LR.
Ja mam nieco starsze auto ale pewnie różnice międzi RWD a LR są podobne.

Jak pisał przedmówca jeżdząc wokół komina nie ma różnicy.
W trasie wiadomo: LR dalej zajedzie na prądzie z domu a póżniej będzie się nieco szybiej ładować i wymagać będzie rzadszych pit stopów. Przy moich trasach RWD jest do zaakceptowania.
Ale oczywiście jeśli ktoś robi trasy częściej to LR ma sens.
 
Top