Kia/hyundai zwalnia rygiel przy odblokowaniu auta, czy to z przycisku czy z pilota. Tutaj ewidentnie wystapil jakis blad ladowarki/aplikacji, gdzie komunikacja sie zawiesila. Auto nie moze pozwolic odryglowac podczas ladowania DC jesli ladowarka ciagle daje sygnal, ze ladowanie trwa (grozi nawet pozarem), aczkolwiek no auto powinno przerwac, jakis widac blad wystapil.
Bylo to awaria, wiec awaryjne uzycie przycisku stop na ladowarce i awaryjne zwolnienie rygla z poziomu auta jak najbardziej zasadne.
Kia/Hyundai np zawsze zwolni kabel DC po zakonczeniu ladowania, tzn odblokowuje rygiel, jest to logiczne, bo nie ma kabli DC luzem i nikt nie ukradnie, wiec jak ladowanie zakonczone, to kazdy moze wyjac wtyczke, a Tesla blokuje kabel DC na stale, nawet po zakonczeniu ladowania, kompletna glupota, powinno to byc jakos unormowane.
Bylo to awaria, wiec awaryjne uzycie przycisku stop na ladowarce i awaryjne zwolnienie rygla z poziomu auta jak najbardziej zasadne.
Kia/Hyundai np zawsze zwolni kabel DC po zakonczeniu ladowania, tzn odblokowuje rygiel, jest to logiczne, bo nie ma kabli DC luzem i nikt nie ukradnie, wiec jak ladowanie zakonczone, to kazdy moze wyjac wtyczke, a Tesla blokuje kabel DC na stale, nawet po zakonczeniu ladowania, kompletna glupota, powinno to byc jakos unormowane.