podsumowanie różnych parametrów eksploatacyjnych

vwir

Pionier e-mobilności
A te dźwigniki też po „mercedesowsku” pracują? Lewą kierunek, światła i wycieraczki na przycisku, a prawa selektor biegów ( przód/tyl)?
Tak. Lewa kierunek i wycieraczki (światła są osobno) a prawa selektor.
 

p0li

Pionier e-mobilności
no to wracamy do sedna watku - pierwsze wartosci i tabelka wskoczyly w pierwszym poscie
 

p0li

Pionier e-mobilności
nowe dane w pierwszym poscie - dodatkowo - wykres zuzycia energii w funkcji predkosci sredniej
 

p0li

Pionier e-mobilności
chcialem przetestowac kondycjonowanie baterii - nie wyszlo za bardzo bo jechalem z kondycjonowaniem jakies 15 minut przy -3°C i tak 60kmh bo straszna mgla
rezultat ponizej:

1737392271177.png
 

p0li

Pionier e-mobilności
nowy miesiac wiec tabelke w pierwszym wpisie uzupelnilem

dodatkowo zrobilem zestawienie kosztow ladowania
zebralem wszystkie ladowania platne do tego ladowania w domu i wyszlo cos takiego:

1738600129811.png
 

p0li

Pionier e-mobilności
nowy miesiac - nowe dane
z tej okazji bateria nabita do 100%, wycieczka do lubeki bez miedzyladowania i dzis myjnia - a co , niech ma ;)
 

p0li

Pionier e-mobilności
nowy miesiac - nowe dane
zuzycie spada ze wzrostem temperatur, a jak robilem ponadstukilometrowe trasy krajowkami to doszlo do 15,5 kWh/100km
 
Top