No faktycznie coś mało masz w Full Pack when new. Powinno byc w okolicach 82kwh.
Z tego co przestudiowałem to:
"Full Pack when new" -> Fizyczna pojemność całego packa (prawdziwe brutto)
"Nominal full pack" -> "Full Pack when new" (brutto) minus bufor górny i dolny (niedostępne dla użytkownika)
"Energy buffer" -> Bufor dostępny dla użytkownika po zejściu poniżej 0% SoC wyświetlanego na ekranie. Jest to dokładnie 4.5% z "Nominal full pack". Można to niejako potraktowac jak odpowiednik rezerwy w spaliniaku. Jesli zaczniesz jechac na buforze, to zamiast lampki rezerwy, wyswietli sie "żółwik", czyli wlaczy sie tryb ograniczonej mocy, żeby nie zajechać baterii. Pod "Energy buffor" jest na szczescie jeszcze prawdziwy dolny bufor, ktory ostatecznie zabezpiecza przez uszkodzeniem.
Zatem pojemność użyteczna w zakresie 0-100% SoC to:
"Nominal full pack" minus "Energy buffer"
"Usable remaining" -> pozostała energia po odjęciu "Energy buffer".
Co jest pojemnością netto? To zależy jak patrzeć. Jedni powiedzą, że netto to jest to co masz od 100 do 0%, a inni ze jest to cala pojemnosc dostepna dla uzytkownika niezaleznie co wskazuje SoC na ekranie.
Dodam jeszcze, że przełączenie SoC z % na "km" spowoduje przeliczenie "Nominal full pack" (czyli 104.5% jesli weźmiemy skale SoC z ekranu) tylko przy pełnym naładowaniu. Potem w miarę jazdy/zużycia co X km (ktoś kiedys sprawdzal, że mniej wiecej co 100km), bedzie odejmowane wiecej km/% niż wynika to z przebytego dystansu. Ot taki trick, żeby jednoczesnie pokazac duzo km przy pelnym naladowaniu i jednoczesnie schowac rezerwe pod 0%