Pojemność użyteczna.

kaziwich

Posiadacz elektryka
Też mnie to dziwi. Może ktoś ma baterię e5ld i odczyt z SMT full pack when new.
Widze, ze rozne zrodla podaja inne pojemnosci. W niemczech jak sie kupuje/rejestruje tesle, to musi byc napisane w papierach ile ma kwh. Wychodzi na to, ze E5LD ma jednak 79kwh:

...co jest jeszcze bardziej ciekawe, ze prawie nie ma buforow (?). Moze przy tego rodzaju chemii jest bardziej odporna na niskie/wysokie poziomy naladowania.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Z ładowań krótkiego 20% i długiego 72% 53kW, licznik przed evse i Tesla pokazują identycznie, wniosek iż evse i Tesla w garaż o ten ok 10 stC strat nie ma, lub są minimalne
Nigdy nie ładowana mocą DC powyżej 45 kW, ubytku niby nie ma o ile było jak podawano 74 kWh użytecznej?
Czy z bufora czy było więcej... Pies to lizał. Od X. 2019r ok 30 tys km, ładowanie jak popadnie bez trzymania zakresów itp.. Zawsze 16A 11 kW.
Jest OK
Badanie empirycznie z liczeniem życzeniowym ;-)

 

krzyss

Pionier e-mobilności
Z ładowań krótkiego 20% i długiego 72% 53kW, licznik przed evse i Tesla pokazują identycznie, wniosek iż evse i Tesla w garaż o ten ok 10 stC strat nie ma, lub są minimalne
Nigdy nie ładowana mocą DC powyżej 45 kW, ubytku niby nie ma o ile było jak podawano 74 kWh użytecznej?
Czy z bufora czy było więcej... Pies to lizał. Od X. 2019r ok 30 tys km, ładowanie jak popadnie bez trzymania zakresów itp.. Zawsze 16A 11 kW.
Jest OK
Badanie empirycznie z liczeniem życzeniowym ;-)

Nie ladowales sie nigdy szybciej niz 45kW DC ????
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Raz czy dwa w Guzków na początku przed zmianą z Anglika na Polaka (był błąd po stronie Tesli) , wiecej nie, bo mieszkam na zadupiu. Nawet jak poparzysz na mapę to dla transportu ten obszar nie istnieje.
A do Szczecina Poznania i Gdańska Berlina itd... jadę (o ile nie kamperem) to z postojami u celu. Tak że nie muszę ekstra dymać do szybkich. Wystarczą te ok 50 kW
Po drugie, choć mam dzięki Waszej życzliwości 10.500 km z referrali, to i tak bym chyba tylko sporadycznie korzystał, gdyż domowe ładowanie wystarczy i jest wygodne.
Liczyłem na powstanie przy moich trasach stacji SC, ale to co jest to dla mnie lipa.
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
Raz czy dwa w Guzków na początku przed zmianą z Anglika na Polaka (był błąd po stronie Tesli) , wiecej nie, bo mieszkam na zadupiu. Nawet jak poparzysz na mapę to dla transportu ten obszar nie istnieje.
A do Szczecina Poznania i Gdańska Berlina itd... jadę (o ile nie kamperem) to z postojami u celu. Tak że nie muszę ekstra dymać do szybkich. Wystarczą te ok 50 kW
Po drugie, choć mam dzięki Waszej życzliwości 10.500 km z referrali, to i tak bym chyba tylko sporadycznie korzystał, gdyż domowe ładowanie wystarczy i jest wygodne.
Liczyłem na powstanie przy moich trasach stacji SC, ale to co jest to dla mnie lipa.
Czyli ty w sumie tym autem to jezdzisz dookola komina, malo tras, to i malo przygod. Dlatego nie masz problemow z FSD itp.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Komin na tyle wysoki, że widać Berlin Szczecin, Poznań Toruń Gdańsk. Taki widok o promieniu ok 300-350 km.
Osobówkami od lat jeździmy sporadycznie dalej. To meczace, średnioprzyjemne na naszych drogach. jesli juz to bywały wycieczki po cywilizacji lekko inaczej nastawionej do prawa drogowego.
 

Jacek 3

Zadomawiam się
Aktualizacja. Przejechane 20000km. Ok 1/4 dystansu ładowania na SC reszta dom 11 KW.
 

Attachments

  • Screenshot_2022-08-13-13-06-54-118_com.emon.canbus.tesla.jpg
    Screenshot_2022-08-13-13-06-54-118_com.emon.canbus.tesla.jpg
    591,9 KB · Liczba wyświetleń: 112

Jacek 3

Zadomawiam się
Kolejna aktualizacja 46000km
 

Attachments

  • Screenshot_2023-11-10-20-15-41-550_com.emon.canbus.tesla.jpg
    Screenshot_2023-11-10-20-15-41-550_com.emon.canbus.tesla.jpg
    542,3 KB · Liczba wyświetleń: 44
Top