Polenergia zaczęła wysyłać swoje karty RFID

CezaryT

Tesla Model 3 Highland LR
oo dzięki, będę próbował
nie dawno zmienili całkowicie soft na swoich stacjach

pamiętasz jakie koszty mniej więcej?
Nie ma sprawy! :)

Aktualnie mają cenę 2,19 PLN/kWh CCS i CHAdeMO oraz 1,69 PLN/kWh za typ 2.
Cena jest jeszcze akceptowalna ale do niedawna było 1,99 PLN/kWh za CCS.

W każdym bądź razie warto mieć udając się w kierunku południowej Polski
 

eSUBA94

Posiadacz elektryka
Nie ma sprawy! :)

Aktualnie mają cenę 2,19 PLN/kWh CCS i CHAdeMO oraz 1,69 PLN/kWh za typ 2.
Cena jest jeszcze akceptowalna ale do niedawna było 1,99 PLN/kWh za CCS.

W każdym bądź razie warto mieć udając się w kierunku południowej Polski
patrząc długofalowo Tauron miał najdłużej tanie AC w Polsce
niestety pogubiłem się już o co im chodzi z tą opłatą za parkowanie, mózg mi eksploduje
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Taurona można odpalić przez Elocity za taką samą cenę.
 

Slavekk_

Posiadacz elektryka
Nie ma sprawy! :)

Aktualnie mają cenę 2,19 PLN/kWh CCS i CHAdeMO oraz 1,69 PLN/kWh za typ 2.
Cena jest jeszcze akceptowalna ale do niedawna było 1,99 PLN/kWh za CCS.

W każdym bądź razie warto mieć udając się w kierunku południowej Polski
Nie wiem czy warto mieć kartę Taurona, skoro oni przekazali całą obsługę ładowarek do EloCity.
Nawet na reklamacje wysłane na mail tauronowy przychodzi potwierdzenie otrzymania z maila elocity ;)
Chyba raczej karta Elocity by była przydatna.

PS. Opłata za parkowanie jest za czas po zakończeniu ładowania.
PS2. Karta Elocity 30,51 zł z dostawą.
 

CezaryT

Tesla Model 3 Highland LR
Nie wiem czy warto mieć kartę Taurona, skoro oni przekazali całą obsługę ładowarek do EloCity.
Nawet na reklamacje wysłane na mail tauronowy przychodzi potwierdzenie otrzymania z maila elocity ;)
Chyba raczej karta Elocity by była przydatna.

PS. Opłata za parkowanie jest za czas po zakończeniu ładowania.
PS2. Karta Elocity 30,51 zł z dostawą.
Nie wiedziałem, że przekazali obsługę Elocity, dobrze wiedzieć.

Tak, zgadza się, Elocity to w ogóle must have chociaż zdarzyło mi się, że karta Elocity nie odpaliła ładowarki Taurona (zawsze jest to kolejny podmiot w procesie autoryzacji i interfejs API, który może się wykrzaczyć/zawiesić/być niedostępnym/odpowiadać inaczej niż zwykle). Wszystkie te ładowarki to jednak urządzenia IoT, które są zależne od połączeń internetowych i którą drogą to połączenie jest nawiązywane oraz wielu różnych czynników.

Mając na uwadze różne problemy z uruchamianiem sesji to lepiej mieć więcej kart/aplikacji niż mniej. Zawsze jest większa szansa, że uda się odpalić kartą macierzystą / kartą roamingową i analogicznie ich aplikacjami. Lepszy taki backup niż nagłe rozglądanie się za alternatywą w okolicy. Chociaż wiadomo, że wszystkich problemów nie wyeliminujemy ale myślę, że na chwilę obecną warto minimalizować.

Z czasem pewnie będzie już tylko lepiej i będzie nam maleć potrzeba takiej dywersyfikacji metod rozpoczynania sesji. Sam posiadam 11 kart, w tym 5 takich pierwszego wyboru (Elocity, Polenergia, Greenway, Tauron i Octopus Electroverse) - dzięki temu czuję się spokojniejszy :)
 

carinus

Fachowiec
Patrząc na całość Europy to chyba jeszcze Shell daje najwięcej możliwości. Dawno już nie testowałem jej roamingu na naszych stacjach, ostatnio mało mam dalekich wyjazdów.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
gdyby ktoś nie mógł znaleźć jak zamówić kartę rfid w elocity
 

eSUBA94

Posiadacz elektryka
Nie wiem czy warto mieć kartę Taurona, skoro oni przekazali całą obsługę ładowarek do EloCity.
Nawet na reklamacje wysłane na mail tauronowy przychodzi potwierdzenie otrzymania z maila elocity ;)
Chyba raczej karta Elocity by była przydatna.

PS. Opłata za parkowanie jest za czas po zakończeniu ładowania.
PS2. Karta Elocity 30,51 zł z dostawą.
czyli ten niedawny update w sofcie ich seci gdy stacje nie działały a na AC trzeba było dłużej czekać aż je "naprawią" to wynik przejścia na elocity najwidoczniej

pamiętam że wcześniej emap taurona dosłownie działał 1 do 1 jak aplikacja ecotap poland, ja chwaliłem ich za to że jako jedni z pierwszych mieli funkcje że miałeś status ładowania na pasku w androidzie, nie musiałeś ciągle wbijać w aplikacje i klikać na ładowarkę jak w greenwayu, przydatne dla posiadaczy pojazdów bez 3G
 

eSUBA94

Posiadacz elektryka
Patrząc na całość Europy to chyba jeszcze Shell daje najwięcej możliwości. Dawno już nie testowałem jej roamingu na naszych stacjach, ostatnio mało mam dalekich wyjazdów.
Shell jest przydatny np. w niemieckim lidlu gdzie aby naładować się tam inaczej musisz w kasie porosić o aktywacje aplikacji lidl plus...
Ostatnio chciałem Shella sprawdzić to się okazało że MAM BANA xDD
nie wiem za co, może za to że wyrobiłem sobie kartę i wysłali mi ją na polski adres mimo że się nie dało a ja dopisałem w nazwie miasta po przecinku POLEN
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Shell jest przydatny np. w niemieckim lidlu gdzie aby naładować się tam inaczej musisz w kasie porosić o aktywacje aplikacji lidl plus...
Nie trzeba o nic prosić. W polskiej apliacji Lidl Plus przestawiasz kraj ("..." -> Ustawienia) i już jesteś w niemieckiej aplikacji Lidl Plus, z tym samym kontem, i z tą samą kartą bankową, którą wrzuciłeś w polskiej aplikacji Lidl Plus (ale karta lojalnościowa to już będzie inna). I pojawia ci się guzik "E-Mobiltät", gdzie można odpalać ładowarki z mapy.
 
Top