Potrzebuje pomocy

Pyo_trek

Posiadacz elektryka
Hej, u mnie z HW3 temperatury autopilota w service mode to około 60-65°C na start, potem max do 75-77°C i wentylator pracuje wtedy normalnie. Błędy jak u Ciebie nie miałem, ale jeśli wentylator jest głośniejszy i temp rośnie do 78°C, to może warto sprawdzić chłodzenie. Może kurz albo coś blokuje przepływ powietrza. Jeśli możesz, spróbuj wyczyścić wloty i sprawdzić ponownie.
To nie wentylator tylko pompy hałasują zwiększając swoje obroty i przepływ chłodziwa przez HW3 autopilota.
 

daniel

Señor Meme Officer
Wszedłem ostatnio w service, żeby zobaczyć czy będzie jakaś informacja czemu włączył się alarm po całym dniu stania w zamkniętym aucie i przypadkiem zobaczyłem też komunikat o temperaturze komputera.

Chyba poszło na rekord, bo było to 95 stopni. Utrzymywało się to przez jakieś 10-12 minut, a potem komunikatów już nie ma. Zbiegło się to mniej więcej w czasie z podjeżdżaniem na supercharger. Czyżby auto specjalnie podbilo temperaturę, żeby mieć skąd ciągnąć ciepło do baterii? Trochę dziwne.
Po ładowaniu jechałem przez 2 godziny i z tego co pamiętam to momentami korzystałem z tempomatu.
Dziwne, że takie komunikaty nie pojawiają się użytkownikowi, ale z drugiej strony co miałbym z tym zrobić? Powachlować?
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Wszedłem ostatnio w service, żeby zobaczyć czy będzie jakaś informacja czemu włączył się alarm po całym dniu stania w zamkniętym aucie i przypadkiem zobaczyłem też komunikat o temperaturze komputera.

Chyba poszło na rekord, bo było to 95 stopni. Utrzymywało się to przez jakieś 10-12 minut, a potem komunikatów już nie ma. Zbiegło się to mniej więcej w czasie z podjeżdżaniem na supercharger. Czyżby auto specjalnie podbilo temperaturę, żeby mieć skąd ciągnąć ciepło do baterii? Trochę dziwne.
Po ładowaniu jechałem przez 2 godziny i z tego co pamiętam to momentami korzystałem z tempomatu.
Dziwne, że takie komunikaty nie pojawiają się użytkownikowi, ale z drugiej strony co miałbym z tym zrobić? Powachlować?
No jeśli to się pojawia sporadycznie to nie jest to problem ale u mnie było w zasadzie przy każdej podróży i to nawet nie przy wysokich temperaturach.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Chyba poszło na rekord, bo było to 95 stopni. Utrzymywało się to przez jakieś 10-12 minut, a potem komunikatów już nie ma. Zbiegło się to mniej więcej w czasie z podjeżdżaniem na supercharger. Czyżby auto specjalnie podbilo temperaturę, żeby mieć skąd ciągnąć ciepło do baterii? Trochę dziwne.
Niedawno zanotowałem 83 stopnie w środku w stojącym na pełnym sloncu aucie, więc chyba niewiele trzeba by komp zyskał te 12 stopni ponad otoczenie...Wystarczy że się włączy. Więc chyba to nie problem kompa, to jest wada M3 że potwornie się w środku nagrzewa. Niby auto na Kalifornię, a u nas latem strach wejść do niego... Komp jest z prawej pod przednią szybą, więc całe ciepło się tam kumuluje.
 

daniel

Señor Meme Officer
Niedawno zanotowałem 83 stopnie w środku w stojącym na pełnym sloncu aucie, więc chyba niewiele trzeba by komp zyskał te 12 stopni ponad otoczenie...
Raczej nie. Komputer nie jest w kabinie w której rzeczywiście jest jak szklarni. Jest dość nisko, a gorąco raczej jest pod dachem. Do tego ma przecież system aktywnego chłodzenia cieczą kiedy się włącza.
Poza tym to było po pół godziny jazdy o 18:40, 10 minut przed Superchargerem, a potem 2h jazdy po autostradzie.

Płyn chłodniczy sprawdziłem i jest ponad NOM, ale mniej niż MAX.
 
Top