Potrzebuje pomocy

cooler

Pionier e-mobilności
Myślę że tak :)

Jaka jest temperatura u Ciebie?
Sprawdzę jak wrócę do Tesli. Teraz jeżdżę id.7 i będę wracał do domu Polo :)
 

aadamuss

Posiadacz elektryka
Ja też tej mody nie łapię, dobrze wiedzieć że jest nas tych dziwnych chociaż dwóch.
Minivan to co innego, to ma być pojemne, wielkie i wysokie, a podłoga nisko.

SUV z tym sztucznie podwyższona budą kompakta i malutkim bagażnikiem, oporami kiosku ruchu i prześwitem niczemu nie służący, robiącym tylko dodatkowe opory powietrza to dla mnie aberracja
Suv czy nie SUV dla mnie ważne jest żeby się wygodnie wsiadało i wysiadało czyli na jakiej wysokości będzie fotel kierowcy. Jak za wysoko to trzeba się wdrapywać i zjeżdżać przy wysiadaniu. Jak za nisko to łatwo się wpada w fotel ale wyjście to już jest upierdliwe- przy kilkunastu/kilkudziesieciu powtórzeniach dziennie ma to już znaczenie.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Update - tak jak myślałem, układ był zapowietrzony. Teraz temperatury około 40 stopni i nie rosną. W serwisie jak zwykle wszystko szybko i sprawnie :).
A jaka może być przyczyną zapowietrzenia? Miales jakąś nieszczelność?
Da się to samemu ogarnąć?

Jak zauważyłeś objawy , bo przecież nikt nie jeździ na codzień w trybie serwisowym?
 

slaveq

Pionier e-mobilności
A jaka może być przyczyną zapowietrzenia? Miales jakąś nieszczelność?
Da się to samemu ogarnąć?
Pisałem wcześniej, że wymieniali mi gumy trzymające silnik bo jedna pękła. Procedura jest taka, że musisz ściągnąć ślinki i odpiąć przewody z płynem chłodniczym. Po jakimś tygodniu jeżdżenia wszedłem w tryb serwisowy i zobaczyłem błędy temperatur komputera. Wywnioskowałem, ze coś może być na rzeczy.
Jak zauważyłeś objawy , bo przecież nikt nie jeździ na codzień w trybie serwisowym?
Nie musisz jeździć w tym trybie, wystarczy, że wejdziesz w ustawienia chłodzenia i tam widać temperatury - nawet na postoju były za wysokie.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Pisałem wcześniej, że wymieniali mi gumy trzymające silnik bo jedna pękła. Procedura jest taka, że musisz ściągnąć ślinki i odpiąć przewody z płynem chłodniczym. Po jakimś tygodniu jeżdżenia wszedłem w tryb serwisowy i zobaczyłem błędy temperatur komputera. Wywnioskowałem, ze coś może być na rzeczy.

Nie musisz jeździć w tym trybie, wystarczy, że wejdziesz w ustawienia chłodzenia i tam widać temperatury - nawet na postoju były za wysokie.
Przejrzałem wątek jeszcze raz i widzę że wyskakiwały Ci błędy App thermal. Dobrze wiedzieć że w razie czego samo powie i że zapowietrzenie samo się nie zrobi.
BTW: co wg ciebie mogło pourywać te gumy od silnika? Czy to coś w rodzaju poduszek silnika? Ostre przyspieszania (lubię!)?
Masz boosta?
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Przejrzałem wątek jeszcze raz i widzę że wyskakiwały Ci błędy App thermal. Dobrze wiedzieć że w razie czego samo powie i że zapowietrzenie samo się nie zrobi.
Samo powie ale trzeba wejść w tryb serwisowy, ja sobie raz na miesiąc wchodzę i sprawdzam co tam słychać. Dodatkowo wydaje mi się, że jedna z pomp chodziła głośniej (kompensowała wyższą temperaturę obrotami). Zapowietrzenie się samo nie zrobi chyba że masz jakiś wyciek albo jak u mnie jakąś naprawę.
BTW: co wg ciebie mogło pourywać te gumy od silnika? Czy to coś w rodzaju poduszek silnika? Ostre przyspieszania (lubię!)?
Masz boosta?
Nie mam boosta, tak to są dokładnie takie poduszki - na każdy silnik są trzy. Ja pojechałem na przegląd hamulców i gość mnie nastraszył że stuki w silniku są jak kręci kołami, na szczęście okazało się, że to pierdoła. Myślę, że od przyspieszania :).
 

Najnowsze dyskusje

Top