1250 nowych stacji ładowania (650 w trakcie budowy + 600 zaplanowanych) do końca 2025r.
src
EDIT: można nawet zostać partnerem:
https://powerdot.pl/kontakt/
src
EDIT: można nawet zostać partnerem:
https://powerdot.pl/kontakt/
Jak już jesteśmy przy ciekawostkach to w ładowarkach ekoen są moduły mocy od Huawei ;-)Aaa, no też nie znałem. PowerDot chwali się, że stosuje ekoenergetykę i właśnie blueberry. Chyba jeszcze nigdy się na takiej nie ładowałem:
View attachment 19070
Właśnie znajomy powiedział, że się przez to ładował i 0,30 EUR/kWh + 0,30 EUR/min, co w przeliczeniu na nasze wychodzi bardziej okolice 2 PLN niż 3. To by była nawet znośna cena.Ładowałem na PowerDot poprzez Freshmile - na ładowarce o mocy 90kW - 16min. Wyszło cenowo ok 2,22PLN gdzie CSS lokalnie wyceniony na 2,71PLN.
Okazjonalnie taniej przez roaming niż bezpośrednio.
Ceny energii spadają, konkurencja rośnie a oni podnoszą ceny. MaskaraDziś zauważyłem, że Powerdot nie dość że podniósł ceny AC z 1.91 na 2.15, to jeszcze ładowanie rozpoczęte online (przez kod QR) jest 10% droższe niż bezpośrednio na stacji ładowania:
View attachment 19444
Porażka
jako przedsiębiorca - nie rozumiem - sorry - jestem chyba zbyt głupi - mieć coś co może zarabiać i nie wykorzystaćBo tu nie chodzi o to zeby sprzedawac prad
Pewnie pobrali dotacje a Biedronka ma za to eko styl.
Po co się użerać z klientem, że ładowarka nie chce wystartować.jako przedsiębiorca - nie rozumiem - sorry - jestem chyba zbyt głupi - mieć coś co może zarabiać i nie wykorzystać![]()
Bo w EU nie buduje się rzeczy, żeby na nich zarabiać tylko żeby zarabiać na dotacjach. Tak działa większość startupów dofinansowywanych przez EU i tak działają sieci ładowarek. Interwencja w wolny rynek zawsze kończy się patologią.jako przedsiębiorca - nie rozumiem - sorry - jestem chyba zbyt głupi - mieć coś co może zarabiać i nie wykorzystać![]()
Dlatego dopłaty to psucie rynku i nie powinno ich być.Bo w EU nie buduje się rzeczy, żeby na nich zarabiać tylko żeby zarabiać na dotacjach. Tak działa większość startupów dofinansowywanych przez EU i tak działają sieci ładowarek. Interwencja w wolny rynek zawsze kończy się patologią.