Pożary samochodów spalinowych

carinus

Zadomawiam się
Halo, halo, panie Zientarski. Niezawodna Toyota się zjarała. I co Pan na to. Zapewne jak by nie pożar to kierowca by przeżył.
Bądź kolego rzetelnym komentatorem wydarzeń. Niezawodna toyota nie zepsuła się, tylko kierowca nie opanował potwora i przydzwonił. Pożar to kwestia drugorzędna.
 

karol.kar

Posiadacz elektryka
Bądź kolego rzetelnym komentatorem wydarzeń. Niezawodna toyota nie zepsuła się, tylko kierowca nie opanował potwora i przydzwonił. Pożar to kwestia drugorzędna.
Taa, jak pożar spalinowego przy wypadku to wina kierowcy, jak pożar BEV to wina producenta.
Pożar może i jest sprawą drugorzędną, ale dla tego kierowcy to był gwóźdź do trumny.

A tutaj niezawodność którą wspomniałeś, co prawda z przed pół roku, ale jednak.


1719089477713.png
 
Last edited:

carinus

Zadomawiam się
Popatrz na ilość akcji serwisowych robionych przez toyotę po wykryciu usterki. U innych przeważnie wszystko jest zamiecione pod dywan. Błędów nie popełnia tylko ten, co nic nie robi, albo dobrze kantuje. Dlatego używam głównie toyoty bo jestem pewny tego auta. Po za tym masz chyba jakieś niewyleczone kompleksy.
 

Michal

Moderator
Popatrz na ilość akcji serwisowych robionych przez toyotę po wykryciu usterki. U innych przeważnie wszystko jest zamiecione pod dywan. Błędów nie popełnia tylko ten, co nic nie robi, albo dobrze kantuje. Dlatego używam głównie toyoty bo jestem pewny tego auta. Po za tym masz chyba jakieś niewyleczone kompleksy.
Nie prawda. Takie same akcje serwisowe robi każdy producent.
Toyota natomiast przez lata zamiatała pod dywan oszukiwanie na testach zderzeniowych zarówno marki Daihatsu jak i samej Toyoty. Afera porównywalna do VW dieselgate. Ludzkie życie nie jest dla nich wiele warte.
Ciekawe jak to naprawią akcją serwisową? Wymienia ramy we wszystkich autach?
 

lvlthn

Posiadacz elektryka
Nie prawda. Takie same akcje serwisowe robi każdy producent.
Toyota natomiast przez lata zamiatała pod dywan oszukiwanie na testach zderzeniowych zarówno marki Daihatsu jak i samej Toyoty. Afera porównywalna do VW dieselgate. Ludzkie życie nie jest dla nich wiele warte.
Ciekawe jak to naprawią akcją serwisową? Wymienia ramy we wszystkich autach?
Tego już się nie da naprawić. Złom w momencie wykrycia oszustwa.

Zresztą, to nie pierwszy raz gdzie Toyota kłamie.
np. raporty spalania zaniżone o 50% itp. itd.
 

ztsgusz

Posiadacz elektryka
Tego już się nie da naprawić. Złom w momencie wykrycia oszustwa.

Zresztą, to nie pierwszy raz gdzie Toyota kłamie.
np. raporty spalania zaniżone o 50% itp. itd.
Czy mógłbym poprosić o źródło tej informacji o zaniżonych raportach spalania?
 

lvlthn

Posiadacz elektryka
Wystarczy wejśc na stronę toyoty.
Obecnie:
Camry hybrid wg toyoty ma spalanie 5.3l/100km(mieszany)
Realne zużycie wg użytkowników to 7.5 do 8.5L/100km

Dawniej był też proces, nie jeden zresztą. Dla przykładu:
(2014 - toyota wygrała
https://www.courthousenews.com/toyota-accused-of-cheating-on-prius-mpg/ (2008)
 

ztsgusz

Posiadacz elektryka
Spalanie podawane na stronie producenta to zawsze będzie spalanie z testu WLTP, który nie różni się pomiędzy producentami i producent nie ma wpływu na wynik testu.

Tesla Model 3 Highland LR ma podane zużycie 13,2 kWh/100km na stronie Tesli. Czy jeżeli realne zużycie według użytkowników (w wersji RWD!) wynosi co najmniej 17 kWh/100km (https://forum.elektrowoz.pl/threads/pierwsza-jazda-tesla-3-highland-rwd.5249/) to też będzie zaniżanie raportów zużycia?
 

carinus

Zadomawiam się
Wszyscy producenci walą nas w rogi, jedni mniej, inni więcej. Wolę wybrać tych walących mniej w rogi zamiast tych co potrafią wyruchać bez mydła. Rynek amerykański dostał odszkodowanie od VW za walenie w h.. , a my?
 
Top