Witam,
od wtorku jestem szczęśliwym posiadaczem Hyundai Kona EV. Na pokładzie większa bateria 65kWh oraz wersja wyposażenia smart + pompa ciepła. Auto zakupione w Germaz w leasingu 100% za 140 brutto, dealer dorzucił opony zimowe. Przesiadka z Volvo v60 2012 i Volvo XC90 2007 więc to jak lot w kosmos. Już od dłuższego czasu zbierałem się do zakupu, ale ceny były zaporowe. W sumie kierowałem się w stronę najmu bo Hyundai miał dobre oferty na dotację, ale jak zobaczyłem cenę tego auta i jakie on ma fajne wyposażenie w niskiej wersji Smart to zmieniłem zdanie na zakup w leasingu. Wybrałem Hyundaia bo podobają mi się multimedia i zakładałem, że Koreańczycy zrobią to dobrze - dwa ekrany 12" cali robią robote, ekran jest responsywny i ładnie skrojony również pod względem kolorów. Rekuperacja, i-pedal i tempomat aktywny to świetny zestaw na jazdę we Wrocławiu i okolicy (mieszkam we wsi pod miastem). Możliwość grzania/klimy odpalanej z apki dla mnie bezcenna. W zeszłym roku założone PV 6kW, więc naturalne było zakupienie elektryka. Póki co ładuje się z załączonej cegły 12A i spokojnie wystarcza, również w biurze na parkingu podziemnym firma oferuje możliwość podłączenia się do gniazdka. Póki co jedyny mały minus to moc ładowarki DC (100kW) - mi udało się rozbujać ją w porywach do 60kW którejś nocy na ładowarce pod salonem Hyundai w Długołęce. Tak czy siak jest to samochód miejski i 95% tras jest robionych wokół komina do 60km dziennie.
Wojtek
od wtorku jestem szczęśliwym posiadaczem Hyundai Kona EV. Na pokładzie większa bateria 65kWh oraz wersja wyposażenia smart + pompa ciepła. Auto zakupione w Germaz w leasingu 100% za 140 brutto, dealer dorzucił opony zimowe. Przesiadka z Volvo v60 2012 i Volvo XC90 2007 więc to jak lot w kosmos. Już od dłuższego czasu zbierałem się do zakupu, ale ceny były zaporowe. W sumie kierowałem się w stronę najmu bo Hyundai miał dobre oferty na dotację, ale jak zobaczyłem cenę tego auta i jakie on ma fajne wyposażenie w niskiej wersji Smart to zmieniłem zdanie na zakup w leasingu. Wybrałem Hyundaia bo podobają mi się multimedia i zakładałem, że Koreańczycy zrobią to dobrze - dwa ekrany 12" cali robią robote, ekran jest responsywny i ładnie skrojony również pod względem kolorów. Rekuperacja, i-pedal i tempomat aktywny to świetny zestaw na jazdę we Wrocławiu i okolicy (mieszkam we wsi pod miastem). Możliwość grzania/klimy odpalanej z apki dla mnie bezcenna. W zeszłym roku założone PV 6kW, więc naturalne było zakupienie elektryka. Póki co ładuje się z załączonej cegły 12A i spokojnie wystarcza, również w biurze na parkingu podziemnym firma oferuje możliwość podłączenia się do gniazdka. Póki co jedyny mały minus to moc ładowarki DC (100kW) - mi udało się rozbujać ją w porywach do 60kW którejś nocy na ładowarce pod salonem Hyundai w Długołęce. Tak czy siak jest to samochód miejski i 95% tras jest robionych wokół komina do 60km dziennie.
Wojtek