Poznaliśmy część danych Jeep'a Magneto [link ENG]

BigB00

Posiadacz elektryka
Koncepcyjny Magneto to samochód elektryczny przystosowany do jazdy terenowej z dwucalowym podnośnikiem, 35-calowymi oponami terenowymi do jazdy terenowej, 30-calowymi zdolnościami do brodzenia po wodzie (podobnie jak model spalinowy) oraz sześcio-biegową manualną (!) skrzynią biegów.
Bazując na dwudrzwiowym Wrangler Rubicon 2020, Jeep zamienił standardowy 3,6-litrowy silnik V6 na silnik elektryczny, który pracuje z prędkością do 6000 obr./min. Moc pozostaje podobna do tej z V6: 285 koni mechanicznych (213 kilowatów) i 370 NM, co sprawia, że samochód osiąga prędkość 60 mil na godzinę w 6,8 sekundy.
Jeep Magneto jest zasilany czterema akumulatorami litowo-jonowymi o łącznej pojemności 70 kWh. Jeden akumulator znajduje się pod maską, dwa znajdują się po obu stronach dawnej obudowy zbiornika paliwa, a ostatni zajmuje tylny schowek.
 
Last edited:

T35LA

Zadomawiam się
Koncepcyjny Magneto to samochód elektryczny przystosowany do jazdy terenowej z dwucalowym podnośnikiem, 35-calowymi oponami terenowymi do jazdy terenowej, 30-calowymi zdolnościami do brodzenia po wodzie
Wersja "Jeepzus" z brodzeniem będzie hitem :).
 

BigB00

Posiadacz elektryka
@BigB00 co to jest dwu calowy podnonik?
Przerzuciłem przez tłumacz i mi umknęło jak wklejałem.
Chodzi o to, że ten model ma prześwit zwiększony o 2 cale. Po Polsku możesz to znaleźć jako lift zawieszenia.
Tak to wygląda w oryginale w artykule:
The Magneto concept is an off-road–capable EV with a two-inch lift,...
 
Top