BigB00
Posiadacz elektryka
Koncepcyjny Magneto to samochód elektryczny przystosowany do jazdy terenowej z dwucalowym podnośnikiem, 35-calowymi oponami terenowymi do jazdy terenowej, 30-calowymi zdolnościami do brodzenia po wodzie (podobnie jak model spalinowy) oraz sześcio-biegową manualną (!) skrzynią biegów.
Bazując na dwudrzwiowym Wrangler Rubicon 2020, Jeep zamienił standardowy 3,6-litrowy silnik V6 na silnik elektryczny, który pracuje z prędkością do 6000 obr./min. Moc pozostaje podobna do tej z V6: 285 koni mechanicznych (213 kilowatów) i 370 NM, co sprawia, że samochód osiąga prędkość 60 mil na godzinę w 6,8 sekundy.
Jeep Magneto jest zasilany czterema akumulatorami litowo-jonowymi o łącznej pojemności 70 kWh. Jeden akumulator znajduje się pod maską, dwa znajdują się po obu stronach dawnej obudowy zbiornika paliwa, a ostatni zajmuje tylny schowek.
www.motor1.com
Bazując na dwudrzwiowym Wrangler Rubicon 2020, Jeep zamienił standardowy 3,6-litrowy silnik V6 na silnik elektryczny, który pracuje z prędkością do 6000 obr./min. Moc pozostaje podobna do tej z V6: 285 koni mechanicznych (213 kilowatów) i 370 NM, co sprawia, że samochód osiąga prędkość 60 mil na godzinę w 6,8 sekundy.
Jeep Magneto jest zasilany czterema akumulatorami litowo-jonowymi o łącznej pojemności 70 kWh. Jeden akumulator znajduje się pod maską, dwa znajdują się po obu stronach dawnej obudowy zbiornika paliwa, a ostatni zajmuje tylny schowek.

Electric Jeep Magneto Concept Debuts As Part Of Easter Safari Lineup
Four fantastic off-roaders ready to take on Moab.

Last edited: