Problem z android auto - komunikat "Telefon nie odpowiada".

kiki111

Fachowiec
U mnie ostatnio pół dnia rozbierali auto i dałem sugestię że może by sprawdzić przy okazji ten port ale mnie olali bo to na pewno powiązane z usterką z którą przyjechałem. Zamówili moduł w Korei, za miesiąc rozbiorą ponownie, wymienią, złożą i zapewne się zdziwią że jednak trzeba port jeszcze sprawdzić.
A port oczywiście cały czas działa losowo, jednego dnia przez 300km ani razu się nie rozłaczy po czym następnego dnia rozłącza po 5 minutach.
 

pbr

Posiadacz elektryka
U mnie ostatnio pół dnia rozbierali auto i dałem sugestię że może by sprawdzić przy okazji ten port ale mnie olali bo to na pewno powiązane z usterką z którą przyjechałem. Zamówili moduł w Korei, za miesiąc rozbiorą ponownie, wymienią, złożą i zapewne się zdziwią że jednak trzeba port jeszcze sprawdzić.
A port oczywiście cały czas działa losowo, jednego dnia przez 300km ani razu się nie rozłaczy po czym następnego dnia rozłącza po 5 minutach.
tak samo było u mnie ale w serwisie od razu wiedzieli o co chodzi, spróbowali tylko czy nie da się wyprostować bez nowej części a potem zamówili i po 2 dniach był nowy kabel.
 

pbr

Posiadacz elektryka
Lubin też daleko, a chętnie bym oddał do ASO co już to robiło.
Może jest szansa że z powodu powszechności tej usterki uruchomią AA bezprzewodowy. Były takie przecieki że w EV6 ma się pojawić w ramach aktualizacji softu. Zobaczymy w grudniu
Wrocław, nie zauważyłem że mają dwa
 

Octavo

Zadomawiam się
Dziś odebrałem auto z wymienionym portem USB z Kia Toruń.
Potem trasa dwie godziny i wszystko działało bez rozłączania, co przed wymianą nie było możliwe.
 

kiki111

Fachowiec
Nadal walczę z niedziałającym AA. Ostatnio gdy totalnie umarło na kilka dni przejeżdżałem obok ASO i mogłem udowodnić że nie działa. Podłączali swoje kable, telefony i nic a po kilkudziesięciu próbach ruszyło. Umówili wizytę na wymianę portu, już myślałem że w końcu rozwiążą problem ale to przecież byłoby zbyt proste.
Na umówionej wizycie przez 3 godziny jedyne co zrobili to "zresetowali system" i stwierdzili że działa, a winny jest kabel lub telefon i mam sobie czekać na kolejną aktualizację oprogramowania. Generalnie zmarnowali mi kolejne pół dnia i zrobili ze mnie idiotę. Jeszcze nagrali sobie filmik i chcieli jechać na jazdę próbną żeby udowodnić mi że działa.
Po wyjeździe podziałało przez kilka dni i aktualnie znowu umarło całkowicie (kiedyś łączyło chociaż na kilka sekund teraz umiera tak że ani auto ani telefon nie raportuje podłączenia), port ładuje. Chyba pozostaje mi szukać ASO, które nie oleje sprawy.
 

Octavo

Zadomawiam się
Nadal walczę z niedziałającym AA. Ostatnio gdy totalnie umarło na kilka dni przejeżdżałem obok ASO i mogłem udowodnić że nie działa. Podłączali swoje kable, telefony i nic a po kilkudziesięciu próbach ruszyło. Umówili wizytę na wymianę portu, już myślałem że w końcu rozwiążą problem ale to przecież byłoby zbyt proste.
Na umówionej wizycie przez 3 godziny jedyne co zrobili to "zresetowali system" i stwierdzili że działa, a winny jest kabel lub telefon i mam sobie czekać na kolejną aktualizację oprogramowania. Generalnie zmarnowali mi kolejne pół dnia i zrobili ze mnie idiotę. Jeszcze nagrali sobie filmik i chcieli jechać na jazdę próbną żeby udowodnić mi że działa.
Po wyjeździe podziałało przez kilka dni i aktualnie znowu umarło całkowicie (kiedyś łączyło chociaż na kilka sekund teraz umiera tak że ani auto ani telefon nie raportuje podłączenia), port ładuje. Chyba pozostaje mi szukać ASO, które nie oleje sprawy.
Obawiam się, że przechodzisz jak ja przez wszystkie kroki w kolejności od najtańszych dla salonu. Propozycja zmiany kabla usb i obserwowania, jakaś aktualizacja SW i może finalnie port USB na który pewnie trzeba będzie poczekać bo na magazynie brak. A dostanie się do kabla, który trzeba wymienić jest w Niro EV pracochłonne i pewnie terminy realizacji będą daleko bo sezon wakacyjny za pasem.
 

pbr

Posiadacz elektryka
Nadal walczę z niedziałającym AA. Ostatnio gdy totalnie umarło na kilka dni przejeżdżałem obok ASO i mogłem udowodnić że nie działa. Podłączali swoje kable, telefony i nic a po kilkudziesięciu próbach ruszyło. Umówili wizytę na wymianę portu, już myślałem że w końcu rozwiążą problem ale to przecież byłoby zbyt proste.
Na umówionej wizycie przez 3 godziny jedyne co zrobili to "zresetowali system" i stwierdzili że działa, a winny jest kabel lub telefon i mam sobie czekać na kolejną aktualizację oprogramowania. Generalnie zmarnowali mi kolejne pół dnia i zrobili ze mnie idiotę. Jeszcze nagrali sobie filmik i chcieli jechać na jazdę próbną żeby udowodnić mi że działa.
Po wyjeździe podziałało przez kilka dni i aktualnie znowu umarło całkowicie (kiedyś łączyło chociaż na kilka sekund teraz umiera tak że ani auto ani telefon nie raportuje podłączenia), port ładuje. Chyba pozostaje mi szukać ASO, które nie oleje sprawy.
Ja bym pojechał do innego serwisu i też sobie nagrał filmik jak próbujesz różne kable i telefony. Tak jak już wyżej pisałem u mnie od razu wiedzieli o co chodzi spróbowali w czasie naprawy zombie mode czy nie mogą naprostować, zamówili kabel, po 3 dniach przyszedł po tygodniu kabel wymieniony i od tego czasu wszystko ok.
 

kiki111

Fachowiec
Jasne, tylko ze ja to zgłaszałem już co najmniej rok temu i zgłaszam przy każdej wizycie. A ostatnio im udowodniłem że to nie sprawa kabla ani telefonu bo nie działało nic co podłączyli. Po kilku dniach jakoś te fakty już im się w całość nie sklejały i wrócili do opcji zmień kabel/telefon. Na pytanie dlaczego nie chcą zająć się tym portem stwierdzili że przecież nie mogą skoro działa - no przecież k... widzieliście że nie działa.
 

kiki111

Fachowiec
Ja bym pojechał do innego serwisu i też sobie nagrał filmik jak próbujesz różne kable i telefony. Tak jak już wyżej pisałem u mnie od razu wiedzieli o co chodzi spróbowali w czasie naprawy zombie mode czy nie mogą naprostować, zamówili kabel, po 3 dniach przyszedł po tygodniu kabel wymieniony i od tego czasu wszystko ok.
Rzecz w tym że drugie ASO które mam w rozsądnej odległości jest jeszcze mniej ogarnięte, a jadąc gdziekowiek dalej nie mam gwarancji że nie potraktują mnie tak samo i na pewno nie ogarną tego od ręki. Ale chyba tylko to mi zostaje.

Edit:
Jeszcze taka dygresja: ostatnio u żony w oplu zaczęła pojawiać się taka przypadłość że centralny zamek nie zwalniał rygla bagażnika. totalnie losowo i bardzo rzadko. Pojechałem do ASO - oczywiście wszystko działało - popatrzyli i stwierdzili że zamawiają cały komplet do wymiany. Nikt nie próbował robić ze mnie idioty i nie żądał żadnych dowodów. Do Kii przyjeżdżam z dowodami a im to nie wystarcza.
 
Last edited:

pbr

Posiadacz elektryka
Jasne, tylko ze ja to zgłaszałem już co najmniej rok temu i zgłaszam przy każdej wizycie. A ostatnio im udowodniłem że to nie sprawa kabla ani telefonu bo nie działało nic co podłączyli. Po kilku dniach jakoś te fakty już im się w całość nie sklejały i wrócili do opcji zmień kabel/telefon. Na pytanie dlaczego nie chcą zająć się tym portem stwierdzili że przecież nie mogą skoro działa - no przecież k... widzieliście że nie działa.
To zgłoś sprawę wyżej i spytaj co masz zrobić. Do mnie po każdej wizycie dzwoni najpierw ktoś z salonu i pyta czy wszystko było ok a po połowie z nich piszą z kia polska czy jakiejś tam innej centrali.
 
Top