p0li
Pionier e-mobilności
mozna poczytac na forach, sa materialy na yt a w sumie chodzi o to ze:
- przy oddawaniu auta w leasingu jest dokonywany dokladny przeglad przez rzeczoznawce z TÜV i klient dostaje rachunek z wyszczegolnionymi wszystkimi wadami (wgniecenia, rysy itp) ktory musi na koniec leasingu wyregulowac (ja czekam teraz na swoja wycene)
w przypadku zwracanych tesli okazalo sie ze miejsca gdzie auto jest podnoszone przy zmianie kol ma pekniecia i naprawa zostala wyceniona na 12500€
i to nie jest pojedynczy przypadek
takze, wlasciciele leasingowanych tesli w .pl - trzymajcie sie tam...
- przy oddawaniu auta w leasingu jest dokonywany dokladny przeglad przez rzeczoznawce z TÜV i klient dostaje rachunek z wyszczegolnionymi wszystkimi wadami (wgniecenia, rysy itp) ktory musi na koniec leasingu wyregulowac (ja czekam teraz na swoja wycene)
w przypadku zwracanych tesli okazalo sie ze miejsca gdzie auto jest podnoszone przy zmianie kol ma pekniecia i naprawa zostala wyceniona na 12500€
i to nie jest pojedynczy przypadek
takze, wlasciciele leasingowanych tesli w .pl - trzymajcie sie tam...