Przeskakujący fotel?

Siostra Irena

Posiadacz elektryka
a ES jaki ma znaczek na klapie, Toyoty? GS dawno nie ma.
Zdania o ES nie zmienię, dobrze wyciszone, jak na taką kolumbrynę bardzo mało pali, jak ktoś robi duże trasy to auto świetne, jeździ do d... jak Toyota.
Poprzednia Tesla 3 też miała szitowe wyciszenie.
To pudrowana camry 😉 taki sam z niej Lexus jak i z UX’a 😉

Dla mnie (podkreślam że subiektywnie) Lexus zaczyna się tam gdzie kończy się spowinowacenie z popularnymi modelami toyoty. To właśnie RC, GS, LS, RX, przepiękny LC z jego cudowną V8 🥰

Przy czym ja nie twierdzę że Camry/ES czy nawet UX to zle auta, jak komuś odpowiada ich specyfika to spoko wybór jako auto hybrydowe czy trasy.

Chce tylko powiedzieć że te tańsze lexusy to bardziej toyoty niż lexusy, ze wszystkimi tego plusami i czasem minusami … czym droższy lexus tym więcej pierwiastka lexusa w toyocie 😉

Szerokości i nie przeskakujących foteli Panowie i Panie 😉
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
To pudrowana camry 😉 taki sam z niej Lexus jak i z UX’a 😉

Dla mnie (podkreślam że subiektywnie) Lexus zaczyna się tam gdzie kończy się spowinowacenie z popularnymi modelami toyoty. To właśnie RC, GS, LS, RX, przepiękny LC z jego cudowną V8 🥰

Przy czym ja nie twierdzę że Camry/ES czy nawet UX to zle auta, jak komuś odpowiada ich specyfika to spoko wybór jako auto hybrydowe czy trasy.

Chce tylko powiedzieć że te tańsze lexusy to bardziej toyoty niż lexusy, ze wszystkimi tego plusami i czasem minusami … czym droższy lexus tym więcej pierwiastka lexusa w toyocie 😉

Szerokości i nie przeskakujących foteli Panowie i Panie 😉
Jezdzilem sporo RX 2018r z 2.0t benzyna… to auto jest zle pod kazdym wzgledem w porownaniu z rx350 z 2008r
Zwyczajnie zle auto.

LX do 2016r tez bije o dwie klasy tego nowego…
Takie toyoty z troche lepszym srodkiem i innym znaczkiem na masce i tyle.
 

wiktor

Posiadacz elektryka
View attachment 17986

@cooler, Nie wchodzi tak źle, z wyceny wynika że niecałe 900 zł.
Powiem Ci szczerze że rzadko użytkuje auto dłużej niż 5-6 lat, więc nie zakładam wydatków pogwarancyjnych, jakoś znacznie wyższych, niż te które miałem w innych markach 😉 tym bardziej że po gwarancji raczej wybrałbym niezależne warsztaty, których jest coraz więcej, wiec cena roboczogodziny będzie bardziej konkurencyjna..

Póki co ta podstawa fotela to pierwszy element który wymaga naprawy/wymiany, a w sumie, to tę usterkę, szczerze powiedziawszy bardziej znalazłem bo przeczytałem wątek, niż faktycznie było to czuć 😉

Pierwszy rok i tesla nie odbiega od ilości wizyt w serwisie mojego UX’250 - a to ponoć Lexus czyli król bezawaryjności. A to wszystko z tą różnicą, że tu serwis miło przyjeżdża do mnie a tam ja “dymalem” przez całą warszawę 😉

Ja póki co jestem na tak, choć rozumiem że moj punkt widzenia, zmieniłby się gdybym miał Twój egz 😉

PS. @wiktor u Ciebie to samo wymieniali ?
kurcze nie wiem :p nie chce mi się sprawdzać :p
 

Siostra Irena

Posiadacz elektryka
Wymienione, teraz solid as rock 👌💪🏻
Ciekawostka, part number zgadzał się do przed ostatniej literki (ostatnia to chyba rewizja)
W tym który był od początku było xxxxxxxxxx-C a tym nowym xxxxxxxxxxx-D … co by sugerowało jakąś zmianę 😉
 
Last edited:

Siostra Irena

Posiadacz elektryka
No i u mnie wróciło, pojeździłem pojeździłem - jednak mnie wqrwialo wiec pojechałem do Ząbek 😉

Tym razem drugi raz wymieniono podstawę fotela, ALE … wraz ze śrubami mocującymi.

I mam wrażenie (ale nie chce zapeszać) że te śruby to może być klucz do tej usterki.

Mówię o tym dlatego że czase miałem wrażenie jakby na zakrętach fotel też przeskakiwał w bok 😉

To trochę jakby ta śruba w gnieździe maila luz, była za miękka, miała za małą średnicę 😉

Pożyjemy zobaczymy 😉
 
Last edited:

kamilthusz

Posiadacz elektryka
No i u mnie wróciło, pojeździłem pojeździłem - jednak mnie wqrwialo wiec pojechałem do Ząbek 😉

Tym razem drugi raz wymieniono podstawę fotela, ALE … wraz ze śrubami mocującymi.

I mam wrażenie (ale nie chce zapeszać) że te śruby to może być klucz do tej usterki.

Mówię o tym dlatego że czase miałem wrażenie jakby na zakrętach fotel też przeskakiwał w bok 😉

To trochę jakby ta śruba w gnieździe maila luz, była za miękka, miała za małą średnicę 😉

Pożyjemy zobaczymy 😉
U mnie od początku, jeszcze nie zgłaszałem. Dzieje się to nieregularnie, bez powtarzalności, czasem tydzień zabetonowane, a czasem co rondo klik. Czy jest to w zakresie możliwości mobilnego czy ząbki?
 

Siostra Irena

Posiadacz elektryka
Mobilny da radę spokojnie jak dasz mu garaż 😉. Bo na zewnątrz w taką pogodę nie miałem sumienia go prosić, dlatego pojechałem.

Ale tak jak mówię, kluczem mogą być śruby, bo bez tego wymiana samego szkieletu dała efekt tylko na chwile.

U mnie też nie zawsze występowało, ale traf chciał że w serwisie podczas jazdy testowej wystąpiło technikowi, i było ohoooo „moja dupa poczuła to” 😉

Jakby co tu masz numery użytych części

Szkielet (1527041-00-D) - literka D - 4 rewizja
śruby (1458818-00-B) - literka B - 2 rewizja śrubek 😉
 
Last edited:
Top