Pulled the trigger ;)

Wojtek Wawa

Tesla Model 3 LR RWD 2025
Nie tylko w Tesli. U nas nadal pokutuje zasada, że roszczeniowy klient-oszust chce coś wysępić od biednego sprzedawcy. Reklamacja opon czy butów - choćby buty się rozkleiły tydzień po zakupie albo opona biła to werdykt sprzedawcy "niewłaściwe użytkowanie" - walka z wiatrakami.
Nie wiem po czym to wnosisz, ja ostatnio miałem bardzo dobre przeżycia ze zwrotami i gwarancją (czy tusze do drukarki, czy zwroty różnych kontrolerów do gier, bo z teslą nic nie chce działać, czy lusterko w tesli), a od mazdy do mx5 dostałem nawet nową skrzynię biegów 6 tygodni po gwarancji.
I to wszystko w Polsce.

Ale temat dotyczy opon i tu rzeczywiście na forum nie jest kolorowo. Pytanie ile osób reklamowało opony, a ile zwyczajnie je zutylizowalo/sprzedało dalej.
 

6a8

Posiadacz elektryka

umcus

Pionier e-mobilności
Nie wiem po czym to wnosisz, ja ostatnio miałem bardzo dobre przeżycia ze zwrotami i gwarancją (czy tusze do drukarki, czy zwroty różnych kontrolerów do gier, bo z teslą nic nie chce działać, czy lusterko w tesli), a od mazdy do mx5 dostałem nawet nową skrzynię biegów 6 tygodni po gwarancji.
I to wszystko w Polsce.
Allegro, Mediaexpert/Euro AGD - tak, zwroty bez problemów. Reklamacja - raz w przypadku TV i golarki musieliśmy nieco powymieniać się pismami, coś co wydawało się oczywistością zostało potraktowane właśnie jako użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem. Buty - raz w życiu udało się zareklamować z pozytywnym skutkiem. Jeśli chodzi o ubezpieczenia - hitem były PZU i Warta, które próbowały z nami negocjować po oddaniu samochodu do ASO, żebyśmy sobie wzięli pieniądze i sami naprawili. W przypadku PZU ich przeciąganie kosztowało ich dodatkowe 2 tyg wynajmu. Warsztaty - sami nie doświadczyliśmy, ale znajomi mieli spore przeboje w wyegzekwowaniu reklamacji spapranej roboty.
Ale temat dotyczy opon i tu rzeczywiście na forum nie jest kolorowo. Pytanie ile osób reklamowało opony, a ile zwyczajnie je zutylizowalo/sprzedało dalej.
Właśnie dlatego nie kupię więcej opon przez internet. Za duże ryzyko. Najgorsze jest przerzucanie się odpowiedzialnością w usługach.
 
Top