Q2, 2022....o co tu naprawdę chodzi ?

XYZ

Fachowiec
Dołączę się do dyskusji......czy ktoś z Szanownych Forumowiczów słyszał, żeby ktokolwiek dostał zaproszenie na odbiór Tesli 3 lub Y w tym kwartale ?
 

jnsk3k

Zadomawiam się
Dołączę się do dyskusji......czy ktoś z Szanownych Forumowiczów słyszał, żeby ktokolwiek dostał zaproszenie na odbiór Tesli 3 lub Y w tym kwartale ?
Tak, przeczytaj mój post i ostanie strony tego wątku:
Sporo osób dostanie samochód, ale przypłynęły prawie same modele RWD
 

XYZ

Fachowiec
Tak, przeczytaj mój post i ostanie strony tego wątku:
Sporo osób dostanie samochód, ale przypłynęły prawie same modele RWD
Dzięki za linka, czytałem........AMAZING .....albo po prostu "po polskiemu" totalny kibel ta cała Musk Company. Ten koleś to chyba rzeczywiście uwierzył, że jest Panem Bogiem i może Nas d*****ć ile wlezie.
Dziwne, że konkurencja nie wykorzystuje tego bałaganu w Tesli, jako formy czarnego PR, no chyba że sami są g**** warci.
Pozdrawiam
 

Michal

Moderator
Teść rok temu kupował Skodę, termin odbioru miał wyznaczony na styczeń. Swoje auto sprzedał dealerowi w listopadzie, bo to przecież tylko 1-2 miesiące czekania (tak mu mówili). W styczniu przełożyli mu termin odbioru na maj i to nawet nie było pewne... Odebrał w końcu w czerwcu i jeszcze cenę mu podnieśli w międzyczasie o parę tysięcy (anulowali jakieś rabaty)...
No kibel totalny ta VW company... Chyba uwierzyli, że są Bogiem...
Co to są za brednie...
Skoda miała praktycznie zamkniętą fabrykę przez kilka miesięcy z powodu covid, więc co mieli zrobić? Z tyłka wyciągać auta?

Czy Ty naprawdę myślisz, że jakakolwiek firma, a już tym bardziej jeden gość robi takie akcje celowo? Wystaw głowę trochę poza ten kraj, to się dowiesz, że obecnie cała światowa produkcja przeżywa jakąś masakrę. Pomijając już niedostatki w produkcji mikroprocesorów, baterii, problemy z przewozem towarów drogą morską, to w Chinach dopiero dosłownie teraz kończy się totalny lockdown spowodowany ich polityką 0 covid, a na razie Tesla tam właśnie produkuje auta dla Europy. Stracili prawie 2 miesiące działania fabryki, więc najprawdopodobniej wszystko opóźni się o 2 miesiące.
Jedyny problem z Teslą w tym zakresie, to brak komunikacji.
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Przez to całe zamieszanie covidy, wojny, wojny handlowe dziś żadna umowa rezerwacyjna nie jest umową w sensie do tego i tego dnia dostarczymy towar. Wszystko to jest mgliste zapewnienie że się uda. Dealer może wpisać 24 miesiące na dostawę ale kto by tyle czekał? Stąd wpisują krótsze terminy i trzymają kciuki że się uda.
 

karol.kar

Pionier e-mobilności
Niektorzy wybacza dealerowi jak dostana przy odbiorze tanie wino, Zabki nic nie daja :)
Mało tego, nie robią szkoleń i kursów z obsługi samochodu.
Po przyjeździe masz nakaz sparowania telefonu i trzeba sobie jechać.
Normalnie skandal jak tak można klienta traktować.
W takim Audi miałem 2h szkolenie z obsługi uruchomienia auta, jak otworzyć szyby, gdzie nawigacja, gdzie mogę kierunkowskaz włączyć, albo światła awaryjne, w którą stronę kręcić kierownicą aby wycofać w prawo z salonu.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Mało tego, nie robią szkoleń i kursów z obsługi samochodu.
Po przyjeździe masz nakaz sparowania telefonu i trzeba sobie jechać.
Normalnie skandal jak tak można klienta traktować.
W takim Audi miałem 2h szkolenie z obsługi uruchomienia auta, jak otworzyć szyby, gdzie nawigacja, gdzie mogę kierunkowskaz włączyć, albo światła awaryjne, w którą stronę kręcić kierownicą aby wycofać w prawo z salonu.
Cooo... no ja bym nie zdzierżył 2 godzin pokazywania jak się włącza światła. Chyba że faktycznie w auuudii to takie skompliowane :D
 

XYZ

Fachowiec
Teść rok temu kupował Skodę, termin odbioru miał wyznaczony na styczeń. Swoje auto sprzedał dealerowi w listopadzie, bo to przecież tylko 1-2 miesiące czekania (tak mu mówili). W styczniu przełożyli mu termin odbioru na maj i to nawet nie było pewne... Odebrał w końcu w czerwcu i jeszcze cenę mu podnieśli w międzyczasie o parę tysięcy (anulowali jakieś rabaty)...
No kibel totalny ta VW company... Chyba uwierzyli, że są Bogiem...
Co to są za brednie...
Skoda miała praktycznie zamkniętą fabrykę przez kilka miesięcy z powodu covid, więc co mieli zrobić? Z tyłka wyciągać auta?

Czy Ty naprawdę myślisz, że jakakolwiek firma, a już tym bardziej jeden gość robi takie akcje celowo? Wystaw głowę trochę poza ten kraj, to się dowiesz, że obecnie cała światowa produkcja przeżywa jakąś masakrę. Pomijając już niedostatki w produkcji mikroprocesorów, baterii, problemy z przewozem towarów drogą morską, to w Chinach dopiero dosłownie teraz kończy się totalny lockdown spowodowany ich polityką 0 covid, a na razie Tesla tam właśnie produkuje auta dla Europy. Stracili prawie 2 miesiące działania fabryki, więc najprawdopodobniej wszystko opóźni się o 2 miesiące.
Jedyny problem z Teslą w tym zakresie, to brak komunikacji.
Chyba jednak się z Tobą nie zgodzę.
Polecam Ci link z postu powyżej
Nie chcę rzecz jasna streszczać i odbierać przyjemności czytania, ale zaakcentuje dwie, jak dla mnie istotne informacje
1. Zero komunikacji Tesli z klientem, który zamówił auto i nierzadko podporządkował pod to zamówienie swoje plany finansowo-organizacyjne.
2. Brak informacji dla Klienta, że Tesla decyduje jakie partie aut zostaną wyprodukowane w danym segmencie czasowym i dopiero po wyprodukowaniu funkcjonuje ten rzekomy i mityczny algorytm sterujący przydzielaniem VIN.
Summa....summarum....sprowadza się to do niskiej jakości obsługi Klienta, ale oczywiści każdy z nas preferuje sobie przyjazne standardy.

Oczywistą sprawa był Covid itp......problem jest w komunikacji i etyce obsługi Klienta. Nikt nikogo nie zmusza do kupowania tej marki, ale sprzedający powinien się jednak poczuwać do rzetelnej informacji o kłopotach w realizacji zamówienia nawet jeśli zaliczka jest skromna w stosunku do finalnej wartości auta.
Nie chce dłużej bić piany, każdy ma prawo do swojego zdania i opinii.
Jak dla mnie Tesla reprezentuje bardzo lekceważący stosunek do kupującego, zapewne po części jako element filozofii jej Właściciela, ale cóż .....pewnie wkrótce cały ten rynek tak zacznie się zachowywać w stosunku do Klientów.
 
Top