Q6 wolne ładownie 3.6kW

mjr

Nowy na Forum
Hej

A więc Q6 rocznikowo 2025 z marca po kilku miesiącach ograniczył ładowanie AC do 3.6kW
Auto w serwisie odbieramy i pisemna informacja i wyjaśnienia. Fabryka pracuje nad problemem auto będzie się ładować max 3.6kW proszę czekać na rozwiązanie. Może kiedyś będzie brak terminu. Proszę korzystać z DC. Tak wiemy że naładowanie baterii 100 przy 3.6kW to ponad doba ale cóż… narazie nie mamy rozwiązania. Też tak macie?
 
Nie, zawsze pełne 11kw. 3.6 to tak jak by jedna faza Ci ładowała. Albo 2 fazy ale 50%.
Jaka masz ładowarkę? Próbowałeś w innych miejscach?
 

TomiB

Fachowiec
Miałem taki przypadek w SQ6. Tu jest wątek:
U mnie po tygodniu znaleźli rozwiązanie i naprawili w ASO. Problemem było zbyt wysokie napięcie w instalacji 12V. Ale szczegółów nie mogłem się dowiedzieć. Widzę że "Proszę czekać na rozwiązanie" to stały tekst w Audi. U mnie nie działa aplikacja (sterowanie ogrzewaniem) i serwis też nie potrafi tego naprawić i "proszę czekać na aktualizację, będzie we wrześniu".
 

Darski

Q6 e-tron
Mam wrażenie że ich ta elektronika przerasta. Ja mam błąd instalacji wysokiego napięcia co się pojawią i znika. Razem z nim wyłączanie są różne rzeczy, a to zasięg spada do 0, a to ADASy są wylaczane, ładowanie też raz miałem na poziomie 3.6kW. Paskudna rzecz bo nie chce się zepsuć na stałe. Juz nawet nie jeżdżę z tym do ASO bo mi szkoda czas tracic na to żeby znów sobie gębę wycierali softem.
Jesli ten sam soft na różnych urządzeniach zachowuje się inaczej to ogólnie rzecz biorąc wina urządzeń, nie softu.
 

TomiB

Fachowiec
Najgorsze jest to, że te same błędy softu, które były w roczniku 2024 są nadal powielane w roczniku 2025. Po prawie roku sprzedaży nadal sprzedają samochody z niestabilnym softem.
 
Mam wrażenie że ich ta elektronika przerasta. Ja mam błąd instalacji wysokiego napięcia co się pojawią i znika. Razem z nim wyłączanie są różne rzeczy, a to zasięg spada do 0, a to ADASy są wylaczane, ładowanie też raz miałem na poziomie 3.6kW. Paskudna rzecz bo nie chce się zepsuć na stałe. Juz nawet nie jeżdżę z tym do ASO bo mi szkoda czas tracic na to żeby znów sobie gębę wycierali softem.
Jesli ten sam soft na różnych urządzeniach zachowuje się inaczej to ogólnie rzecz biorąc wina urządzeń, nie softu.
Cześć błędów była z procesu aktualizacji. Jak miałeś np ustawienia zrobione już, to pierwszy update nie potrafił się wgrać prawidłowo - i wysypywał się w różnych miejscach zostawiając totalnie niestabilną konfiguracje. To 100% wina softu. Developerzy tworzyli i aktualizowali na ustawieniach fabrycznych. No ale w CARAID wg glassdoor było
super:
- koledzy
- work-life-balans i powszechne Work from home,
- b. dobra $$$
do kitu:
- terminy nierealne - a to ciekawe, bo mieli 2 lata opóźnienia na sofcie, który chińczyk pisze w kwartał.
- priorytety zmieniające się - to też ciekawe, bo jak się k.. ma priorytet nie zmieniać jak coś 2 lata temu miało być wypuszczone

Przyszedł nowy prezes, nie ogarnął, wymienili - przyszedł kolejny. Zwolnił 30%, posypały się opinie na glassdoor, że nie ma work-life-balans, że nie ma work-from-home,. że kassa mniejsza., zwolnił kolejne 20%, zatrudnił nowe 20% i auta zaczeły wychodzić i jako tako jeżdżą.
Co z tego wynika?
 
Last edited:
Top