Sierek
Fachowiec
Jeżdżę już trzy miesiące z obiema nawigacjami sprawdzając nowe wersje i aplikacji ,i map. Kia pomimo aktualizacji map z marca i z maja ma dalej braki dróg oddanych 2 lata temu. Ma też mizerne możliwości planowania trasy - przez UVO możliwość wysłania "aż" 1 punktu do samochodu i brak jakiejkolwiek wizualizacji trasy na telefonie czy tablecie (mapa jest wyświetlana ale bez trasy). Jedyna przewaga to integracja z systemami samochodu.
Z Sygic zrobiłem kilkadziesiąt wyjazdów po Europie jeszcze ICE i nie przypominam sobie większych problemów. Ma przyjemne planowanie trasy, punkty pośrednie, sporo opcji preferencji wyboru trasy, archiwum i backup, dożywotnią aktualizację map w przyzwoitej jednorazowo płatnej cenie,... Mam porównanie, bo używałem też długo TomTom, Automapę i oczywiście Google Maps, że o systemach Garmina nie wspomnę. Zostanę przy Sygicu.
Fabryczne nawigacje zawsze były, są i będą do tyłu pod względem aktualności map. Poza tym, gdy skończy się gwarantowana w cenie aktualizacja, cena upgradu jest zaporowa.
Z Sygic zrobiłem kilkadziesiąt wyjazdów po Europie jeszcze ICE i nie przypominam sobie większych problemów. Ma przyjemne planowanie trasy, punkty pośrednie, sporo opcji preferencji wyboru trasy, archiwum i backup, dożywotnią aktualizację map w przyzwoitej jednorazowo płatnej cenie,... Mam porównanie, bo używałem też długo TomTom, Automapę i oczywiście Google Maps, że o systemach Garmina nie wspomnę. Zostanę przy Sygicu.
Fabryczne nawigacje zawsze były, są i będą do tyłu pod względem aktualności map. Poza tym, gdy skończy się gwarantowana w cenie aktualizacja, cena upgradu jest zaporowa.