Jeździłem Enyaqiem przez pół roku i zużycie latem na autostradzie na tempomacie miałem takie:
- 100 km/h - 16-17 kWh/100 km,
- 120 km/h - 20 kWh/100 km,
- 140 km/g - 24-25 kWh/100 km.
Duża bateria, felgi 21 cali, SUV nie coupe. Temperatury 20-24C.
Moim zdaniem Enyaq to najfajniejsze auto ze stajni VAG, dobre do płynnego przejścia z ICE na BEV typu Tesla.
- 100 km/h - 16-17 kWh/100 km,
- 120 km/h - 20 kWh/100 km,
- 140 km/g - 24-25 kWh/100 km.
Duża bateria, felgi 21 cali, SUV nie coupe. Temperatury 20-24C.
Moim zdaniem Enyaq to najfajniejsze auto ze stajni VAG, dobre do płynnego przejścia z ICE na BEV typu Tesla.