Różowy odcień na podglądzie jednej z kamer

churro

Fachowiec
Cześć, spotkał się ktoś z was z „problemem” ze jedna z kamer, a konkretnie lewa z pierwszego słupka ma odcień różowy/czerwony który wyróżnia się na tle innych?

To nie jest jakiś wielki problem ale zastanawiam się czy Tesla w ogóle coś z tym zrobi bo mam otwarte zgłoszenie na serwis mobilny na inny element do poprawy (na problem zgłoszony wciągu 24h od odebrania) ale jak chciałem je edytować to wyświetla że zamiast mobilnego serwisu musiałbym dostarczyć auto do Warszawy więc się zastanawiam czy warto teraz to zgłaszać czy już na gwarancji.
 
Last edited:

Pepek

Posiadacz elektryka
Poczekaj na mobilny, jak przyjedzie zagadaj go o to, zwykle są uczynni i Ci najlepiej doradzi co to może być, może ogarnie na miejscu albo podpowie jak to dalej procesować.
 

churro

Fachowiec
Poczekaj na mobilny, jak przyjedzie zagadaj go o to, zwykle są uczynni i Ci najlepiej doradzi co to może być, może ogarnie na miejscu albo podpowie jak to dalej procesować.
ogólnie to dobry pomysł ale obawiam się tylko, że jak to nie pójdzie w tym pierwszym zgłoszeniu na które było 24h to powiedzą że już tego nie poprawią na gwarancji 😔
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Spokojnie jak jest roznica to wymienią w trakcie całej gwarancji
Postaraj sie zrobić zdjecie z aby i załączyć do zgłoszenia .
Do tego jak Ci pokazuje ze masz dostarczyć auto to możesz poprosić o mobilnego na czacie opisując problem żeby ocenił, ja tak kiedyś zrobilem i OK był mobilny, choc pierwotnie też mial byc stacjonarny.
 

inter

Pionier e-mobilności
Cześć, spotkał się ktoś z was z „problemem” ze jedna z kamer, a konkretnie lewa z pierwszego słupka ma odcień różowy/czerwony który wyróżnia się na tle innych?

To nie jest jakiś wielki problem ale zastanawiam się czy Tesla w ogóle coś z tym zrobi bo mam otwarte zgłoszenie na serwis mobilny na inny element do poprawy (na problem zgłoszony wciągu 24h od odebrania) ale jak chciałem je edytować to wyświetla że zamiast mobilnego serwisu musiałbym dostarczyć auto do Warszawy więc się zastanawiam czy warto teraz to zgłaszać czy już na gwarancji.
Wygląda na uszkodzony filtr w kamerze.
 
Top